Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd zaworu N75 P1547 17955


krzysiekZb6

Rekomendowane odpowiedzi

 Witam mam problem z moją audica 1.8t BFB ale do tematu wymieniłem zawór n75 na nowy firmy Pierburg, wymieniłem też zawory SAI (kolega mi podpowiedział) i nadal wyskakuje mi błąd tego zaworu (zwarcie do masy) przejrzałem instalacje i wszystko cacy i nie wiem gdzie już ręce włożyć, proszę o podpowiedzi co mam zrobić żeby to ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj numery tego zaworka, bo pierburga dedykowanego do 1.8t to ja nie widziałem. Chyba, że założyłeś z opla/saaba 2.0t bo pasuje ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Podaj numery tego zaworka, bo pierburga dedykowanego do 1.8t to ja nie widziałem. Chyba, że założyłeś z opla/saaba 2.0t bo pasuje ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu. 

A przepraszam zamówiłem orginalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas powracają te dwa błędy? Uszkodzony zaworek albo cos z kablami. Innej opcji nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przem8 prawi. Bierz pod uwagę że nowa enka może być zj***na, przeważnie przy pseudo oryginałach z alledrogo to zjawisko występuje najczęściej :)

Jak już wydasz dość kasy na enki i skończą Ci się na nie epitety, to tu masz nr do pasującego pierburga 701024020

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, przem8 napisał:

Cały czas powracają te dwa błędy? Uszkodzony zaworek albo cos z kablami. Innej opcji nie ma. 

Tylko ten jeden powraca ciągle 17955 a tamten sporadycznie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, zionx napisał:

Tak jak przem8 prawi. Bierz pod uwagę że nowa enka może być zj***na, przeważnie przy pseudo oryginałach z alledrogo to zjawisko występuje najczęściej :)

Jak już wydasz dość kasy na enki i skończą Ci się na nie epitety, to tu masz nr do pasującego pierburga 701024020

Oki dzięki trochę już wydałem na to kasy 

Jeszcze bym był wdzięczny za podanie linku gdzie mogę ogarnąć orginalny i pewny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do aso skody, bedzie taniej ale i tak wydasz koło 300zl. Już lepiej kupić z opla 2.0t pierburga za 100 i podłączyć zgodnie z instrukcją co krąży po necie. 

Jak założysz stary zaworek to ten sam błąd się pojawia? Jeśli tak to wątpię żeby wina lezala po stronie samego zaworka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, zionx napisał:

Dzięki wielkie zobaczę ale nie każdy sprzedawca sprzedaje na Niemcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Jedz do aso skody, bedzie taniej ale i tak wydasz koło 300zl. Już lepiej kupić z opla 2.0t pierburga za 100 i podłączyć zgodnie z instrukcją co krąży po necie. 

Jak założysz stary zaworek to ten sam błąd się pojawia? Jeśli tak to wątpię żeby wina lezala po stronie samego zaworka. 

Dziś zobaczę jeszcze raz instalacje przez woltomierz może faktycznie jest już gdzieś trafnieta instalacja 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krzysiekZb6 napisał:

Dzięki wielkie zobaczę ale nie każdy sprzedawca sprzedaje na Niemcy

Akurat ten ma taką opcję, jak wejdziesz w kartę "dostawa"

A w raichu nie ma sklepów motoryzacyjnych? 0.o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zionx napisał:

Akurat ten ma taką opcję, jak wejdziesz w kartę "dostawa"

A w raichu nie ma sklepów motoryzacyjnych? 0.o

Są sklepy ale wszystko prawie dwa razy tyle więc nie opłaca mi się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś znowu się zabrałem za samochód i machałem cała wiązką i nic takiego nie znalazłem żeby gdzieś nie łączyło albo gdzieś był przetarty przewód, kostka jest ok, ale to nic po popatrzyłem tu i tam i nagle musiałem jechać więc nie włożyłem plastiku od dolotu powietrza i wyjeżdżam na prostą 2-3 ogień i turbo zaczęło pompować w końcu jestem w szoku hehe aż się boje kompa podpinać ale chyba się naprawiło ?? o ten plastik chodziło ? więc chyba temat zakończony ale jeszcze bym był wdzięczny jeśli ktoś by mógł mi podrzucił schemat instalacji elektrycznej tego zaworu n75 bo chce wiedzieć gdzie idą kable 

IMG_20210512_200555.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nie założyłeś kierownicy powietrza, z pewnością nie ma nic do rzeczy (ba - pogarsza osiągi bo zasysa ciepłe powietrze z komory silnika). Jeśli coś miało pomóc to właśnie to "machanie wiązką" co potwierdza twój błąd - zwarcie do masy na wiązce - ruszając mogłeś czasowe je "naprawić"

Jeśli satysfakcjonuje Cię ta naprawa, nie mam nic do dodania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zionx napisał:

To że nie założyłeś kierownicy powietrza, z pewnością nie ma nic do rzeczy (ba - pogarsza osiągi bo zasysa ciepłe powietrze z komory silnika). Jeśli coś miało pomóc to właśnie to "machanie wiązką" co potwierdza twój błąd - zwarcie do masy na wiązce - ruszając mogłeś czasowe je "naprawić"

Jeśli satysfakcjonuje Cię ta naprawa, nie mam nic do dodania :)

Wiem pisałem śmiechem żartem będę w Polsce to ogarnę temat za dużo pracy by się bawić z tym teraz ale jednego jestem pewny już że gdzieś wiązką jest uszkodzona ale dzięki chłopaki za pomoc ? pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...