Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 CSUE szarpnięcia przy łapaniu temperatury


wrhz

Rekomendowane odpowiedzi

Domyślam się, ale w logach temp sterownika się już nie zmieniła tzn nie urosła wyżej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cdn.. Testowania, co do sterownika jego temp.nie rosła a usterka była, dlatego nie grałem.. Dziś udało się pójść na chwile w garaż, czujnik temp. płynu zastąpilem rezystorem pokazywał ok 0 stopni... Mimo to szarpnięcia były w okolicy temp. oleju 55 co by się zgadzało, bo zazwyczaj jak temperatura cieczy wskakiwała na 90 to olej właśnie podchodził pod 60...  Zostaje  po weekendzie podjechać gdzieś i wrzucić czysty soft.. No chyba ze adaptację są źle zrobione np egr..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem sterownik silnika jest przyczyną (software lub hardware).  Przy temp. płynu chłodniczego  podchodzącej pod 90° nic nie zmienia się dla egr. Temperatura spalin jest już dawno wtedy wysoka a egr decyduje o otwarciu zaworka na podstawie obciążenia silnika. U Ciebie nawet na wolnych obrotach są te skoki, gdzie egr jest cały czas w tej samej pozycji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po paru dniach przerwy, wracam do tematu z wiedzą mizerną, uboższy o kolejne $$... Wgrany jest czysty ori soft... Auto dalej szarpie i błędów brak... Pomysły się kończą, jeszcze sprawdze może pompkę paliwa ta w baku moze ona robi jakies dziwne wachniecoa  w momecie zagrzania się... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski, szyna wysokiego cisnienia z czujnkiem i zaworem, zawor na pompoe wysokiego cisnienia... Wszystko przelozylem z innej audi, a z a6 poszly tam... Tamto auto smiga, a a6 dalej szarpie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej przerwie,  auto sprzedane  z usterką - temat do zamknięcia.

Po wgraniu  ori  softu  było dalej to samo. Z  moich info nowy właściciel  już się cieszy z  prawidłowej pracy silnika:  zrobiona  regeneracja turbo, wymienione czujniki temp. na DPF, wymieniona przepływka, wymieniony termostat, wymieniony czujnik obrotów na wale...  Taką otrzymałem informację, także konkretnie  nie jestem w stanie powiedzieć co było przyczyną... wyszło bardziej na zasadzie  loterii i wymiany kolejnych elementów.. Pozdrawiam i dzięki  za  zaangażowanie Muskel1

Edytowane przez wrhz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...