Artur997 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Witam wszystkich, pacjent b7 bgb quattro 2004. Przy wymianie łańcucha i napinacza pod pokrywą zaworów ukazały się oczom mechanika łuszczące się wałki. Wybór padł na zamienniki AMU, koniki Ina. Gdzieś obiło mi się o uszy, że można włożyć wałek ssący z s3/tt o oznaczeniu cdla i cdlf o kodzie 06F 109 101 K; 06F 109 101 H. Podobno ma ostrzejsze krzywki na pompie wysokiego ciśnienia, reszta taka sama. Ktoś wkładał, mierzył i podpowie? Moc po naprawach chciałbym podnieść z seryjnych 200km do 270/280 z Dp i wydechem na 2.75" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur997 Opublikowano 28 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Temat udało się ogarnąć, jednak wjechał zwykły wałek ponieważ ten z s3 jest dostepny tylko w aso w okolicy 2500zł - głowica tam jest taka sama jedyna róznica to ostrzejsza krzywka na szklanke pompy wysokiego cisnienia. Zostawiam dla potomnych 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dRACoNIx Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) Dokładnie jest tak jak mówisz , w zestawie z k04-064 oryginał wałek z a4 b7 200km jest idealny!!! pod większe turbo walki z s3 CDLA ssący i wydechowy mają sens bo ta krzywka dla pompy daje więcej paliwa i dla big turbo np: garret g25-550 wtedy jest to idealny konfig! Edytowane 10 Lutego 2022 przez dRACoNIx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się