mravel Opublikowano 27 Maja 2021 Opublikowano 27 Maja 2021 No wlasnie. Podczas wymiany oleju zauwazylem, ze na rozruszniku mam krople od plynu chlodniczego. Dalsza zabawa z latarka (ciezko tam cos zobaczyc) wskazuje, ze plyn albo ucieka w okolicach kolektora wydechowego od strony grodzi (malo prawdopodobne) albo z tylu silnika - stojac przodem do auta na lewo od Vacuum pompy ponizej. Macałem tam ręką od góry i na lewo od Vacuum pompy, tak głębiej dołu silnika w okolicach rury idącej tyłem silnika od chłodniczki EGR, mokry jest jakiś gładki, równy element, który jest częścią bloku lun jest do niego przymocowany. Nie wiem co tam jest przykręcone. Nie moge znaleźć żadnego zdjęcia. Są jakieś "standardowe" usterki tego silnika, gdzie w tych okolicach pojawia sie plyn?
Skowrix Opublikowano 27 Maja 2021 Opublikowano 27 Maja 2021 Nie wiem jak w dieslach ale w PB z tyłu silnika jest plastikowy króciec/tórjnik (jest tam czujnik temp.) i dość często zdarza się, że właśnie z niego cieknie.
mravel Opublikowano 28 Maja 2021 Autor Opublikowano 28 Maja 2021 juz to zlokalizowalem ale nie mam pewnosci czy leci z tego. Nic tam nie widac i ciezko cos wymacac. Szukam zdjecia tego silnika od strony grodzi (uzbrojonego) aby zobaczyc co gdzie jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się