Darek80s 0 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Witam mam problem z moim BRD. Komputer nie wykazuje zadnych błędów. Po odpaleniu silnika parametry wtrysków bardzo dobre , lecz gdy tylko temperatura silnika osiagnie ok 60 stopni to pierwszy wtrysk zaczyna wariować. Silnik nierowno pracuje, trzesie budą .Trwa to tylko chwile dopóki temperatura nie wzrośnie do około 70 stopni. Potem wszystkie parametry wracaja do normy. Mechanik odsyła mnie do elektronika bo twierdzi że to moze być jakis sterownik. Spotkał sie ktoś z was z czymś takim? Może znacie dobrego mechanika w Elblągu ktory to ogarnie? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 Zamień miejscami pompki pierwszą z drugą, wymieniając uszczelniacze na pompkach i śruby je mocujące . Zwróć uwagę na czystość i zużycie gniazd pompek na stożkach uszczelniających pompki od dołu ( w głowicy ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek80s 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 W dniu 6.06.2021 o 21:30, piotrsob1 napisał: Zamień miejscami pompki pierwszą z drugą, wymieniając uszczelniacze na pompkach i śruby je mocujące . Zwróć uwagę na czystość i zużycie gniazd pompek na stożkach uszczelniających pompki od dołu ( w głowicy ). A co jeśli zrobiłem to wszystko i dalej jest to samo. Jak jest zimno to nie jest tak źle, ale jak ciepło i pod obciążeniem klimatyzacji to tragedia. Nierówna praca, wskazówka obrotomierza skacze,trzęsie budą. Korekty na 1 wtrysku przekracza +2, jak już się nagrzeje to wraca do normy.Słaba kompresja na 1cylindrze? Czy pozostalo mi już tylko ściąganie głowicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 może tez masz taki problem jak ja miałem, sterowanie przepływem spalin w chłodnicy EGR, możesz odpiąć wężyk i go zaślep, bo podciśnienie będzie uciekało. sprawdź czy pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się