Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 ALT blok 094


PogromcaKaszy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, borykam się nadal z błędem 17927. Słyszałem, że trzeba sprawdzić blok 094 i 096 (w nim mam pusto).

Czy to dobry wynik?

094

Engine speed (G28) 720/min 

Cam. Adjustment Bank 1 Intake 1.0 KW

Cam. Adj. Bank 1 Intake system OK

Wygląda na to, że jest niby ok, ale nie powinnien tam być też Bank 2?

Od wczoraj pojawiły się falowane obroty przy starcie, od 1100 obr./min spada do 800 obr./min.

Może ktoś ma jakiś pomysł :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, PogromcaKaszy napisał:

Wygląda na to, że jest niby ok, ale nie powinnien tam być też Bank 2?

 

Gdybyś miał V6 albo V8 miałbyś też czujnik także na drugiej głowicy/rzędzie.

ALT to silnik rzędowy z jedną głowicą/rzędem cylindrów. Bank 1 oznacza Zylinderbank 1 czyli rząd/głowica pierwsza.

Czujnik położenia wałka albo jest do wymiany albo okablowanie tego czujnika do sprawdzenia.  

Wklej pełny autoscan bo sam nr. błędu nie wystarczy. Tam są zawarte inne dodatkowe informacje. 

Uzupełnij profil. 

Edytowane przez Muskel1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, robiłem wczoraj auto-scan i tylko ten błąd mi wyrzuca:

17927 - Camshaft adjustment bank1: P1519-008 - Malfunction Intermittent MIL ON

Szczerze tyle się tego naczytałem, że ten błąd brzmi jakbym musiał cały silnik wymieniać. Spróbuję sprawdzić okablowanie, potem wymienię ten czujnik, jak to też nie pomoże to spróbuję z elektrozaworem poszukać coś, bo podobno też tego może być przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy zmierzyć ciśnienie oleju, jeżeli jest za niskie to ten zawór N205, który nie będzie pracował poprawnie. Jeżeli ciśnienie oleju jest w normie, i czujnik został wymieniony, winowajcą może też być zawór N205. 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem ciśnienie, wszystko było w normie. Prawdopodobnie usterką jest uszkodzony wariator. I teraz pytanie czy ktoś może polecić osobę/warsztat w okolicy trójmiasta, który jest w stanie wymienić wariator bez rozbierania połowy samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...