Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców z S4 lub RS4 w A4 B9


Yea Bunny

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Wandej napisał(a):

Trzeba mierzyć ale w większość oem wchodzi. Pisz pw podrzucę Ci pełną wycenę. 

Poszlo zapytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, simon__75 napisał(a):

Jak to z tymi zaciskami od RS 4rki ? Podejdzie przód i tył do "zwykłej" b9tki ?

Jednym słowem nie pakować się w zestaw RSa ? Szukać "zwykłej" Ski ?
A pytanie jeszcze związane z zestawami z SQ5 - podchodzą zestawy z oznaczeniem 80A ?

Może ma ktoś na handel w czarnym kolorze?

Od SQ5 z oznaczeniem 80 A podchodzą bez problemu zakładałem ostatnio u siebie 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś z was może "mały SWAP" z 314mm na 338mm? Czy trzeba wymieniać zaciski? Czy wystarczy samo jarzmo zmienić na większe. Jak oglądam po zdjęciach to 314 i 338 ma taki sam zacisk, przynajmniej na zdjęciach. Inwestycja w hamulce od S/RS mnie nie interesuje, za duże koszta. Z góry dzięki za odp.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sadoo napisał(a):

Jak oglądam po zdjęciach to 314 i 338 ma taki sam zacisk, przynajmniej na zdjęciach. 

 

masz złe zdjecia

to sa zupełnie dwa inne zaciski

a ten drugi nie ma jarzma(jako takiego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie mam złe zdjęcia, możliwe że pomyliłem z tym na 318mm 🤷‍♂️. U siebie mam ten 4 tłoczkowy z przodu i ze zdjęć nie widziałem różnicy między mniejszą (314/318)a większą tarczą (338). Z racji, że zbliżą się wymiana tarcz i klocków pomyślałem, że można by było zrobić drobny upgrade. Ale jeśli mówisz , że to są całkowicie różne części to muszę przemyśleć czy warto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

338 To już lepiej jak seria, z tym że musisz zmienić też tył na 330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem ostatnio heble na 350mm z s4, dzisiaj po ostrzejszej jeździe autostradą usłyszałem jak by uciekające gdzieś powietrze (jakby pierdzenie?), pojawia się po lekkim naciśnięciu pedału hamulca i znika po mocniejszym wciśnięciu. Pedał zachowuje się normalnie, siła hamowania bez zarzutu. Czy to może być początek końca serwa? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie!

 

Dodam, że na następny dzień ustało...

 

Błędów brak.

Edytowane przez burzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...