Norbas Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Sporo elektryków w ostatnim czasie tak wiec i Ford uruchomił produkcję pierwszego w pełni elektrycznego auta... Ponadto dano mu nazwę Mustang Mach-E. Ford zastosował dwa rodzaje baterii jeden w wersji standard range 68kWh netto i 77kWh brutto, natomiast drugi jako long range 88kWh netto i 99kWh brutto. Dwie te odmiany wystepują w wersji napedowej jako RWD oraz AWD. Zasięg jest uzależniony od rodzaju napędu oraz wielkości baterii.
Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Ten ekran po środku troche bardzo dominuje
Norbas Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Niestety poszli jak tesla z MS czy MX. Zreszta wszyscy idą w te dotykowe ekrany... a co niektórzy to po całej szerokości je ładują.
Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 (edytowane) Bo taniej. Masz jeden centralny sterownik, oszczędza to na takich częściach jak sterowniki, przyciski, kable i inne rzeczy z nimi związane. A tak to jeden sterownik, jeden software i wszystko w jednym. Gorzej tylko jak się zawiesi i nic nie obsłużysz, podobnie jak w Golfie 8, tagedia. Edytowane 19 Czerwca 2021 przez Muskel1
Norbas Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Wydaje się, ze jest taniej... Taniej to było kiedyś jak ludzie jeździli golfami 1 ewentualnie golf 2. Teraz to jest tak rozbudowana technologi, ze diagnostyka tego wszystkiego kosztuje zazwyczaj najwiecej.
dekiel 13 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Coraz wiecej się tego turla w Norway. Steve Mcqueen przewraca się w grobie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się