kristof19990999 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Witam Mój problem wygląda tak... Jedzilem autem temperatura cały czas poniżej 60 stopni tylko na postoju lapalo 90 później wymieniłem termostat okazało się że termostatu wogole nie było... Termostat założony grzeje normalnie do 90 stopni wlane płynu cały czas ubywalo ale podbno 6litow wchodzi więc dolewalem Później auto poszło na wymianę gazu parownik i auto chodzi na gazie termostat też.. Jedzilem i na zgaszonym silniku zbiornik wyrównawczy pusty odpalam silnik płyn sam wraca spowrotem temperatura trzyma 90 jeździłem tak bo płyn był jak jeździłem ale co jakiś czas kontolnka paliła się że nie ma płynu i gasla bo się napełnial Później Jedzilem 2 dni aż wkoncu płyn się gotuje 110 stopni min płynu i jak włączone ogrzewanie i bulgocze Trzaska w środku od całego ogrzewania przy wezach od nagrzewnicy Próbowałem odpowierrzyc nagrzewnice ale nie miałem czasu i nie mam pojęcia czy dobrze jest to zrobione raczej nie auto stoi aktualnie 50km ode mnie nije mam kiedy tego zrobić dokładnie tym bardziej że się gotuje Dodam również że auto od wymiany termostatu cały czas grzeje węże ciepłe Więc nie mam pojęcia co zrobić w zbiorniczkuwywalalo powietrze ale jak się gotowalo to już nie Myślę że może być zapowietrzony układ ale to moja teoria Proszę o pomoc od czego zacząć
piotrsob1 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Jak będziesz jeździł przy takich temperaturach z niesprawnym układem chłodzenia to wykończysz motorówkę Pasowało by odłączyć najpierw układ podgrzewania parownika instalacji gazowej, pozwoli to wyeliminować lub potwierdzić jego udział w problemie. Jak z odłączonym nie dojdziesz do ładu to problem jest w układzie chłodzenia. Jak się na tym nie znasz ( a czytając to co napisałeś odnoszę takie nieodparte wrażenie ) to szukaj kogoś co się na tym zna. Przez internet za pośrednictwem dyletanta ( czyli Ciebie ) nikt Ci raczej auta nie naprawi ...
kristof19990999 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2021 Witam problem rozwiązany nie żadna uszczelka ani nic z tych rzeczy Okazało się że korek od zbiorniczka wyrównawczego był zepsuty i nie trzymał ciśnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się