Pejm Opublikowano 7 Lipca 2021 Opublikowano 7 Lipca 2021 Cześć, moje auto zaczyna jechać od 3k obrotów, jest to bardzo meczące, przy startach i nawet podczas jazdy, po prostu się nie odpycha. -DV wymieniony na nowy. -Podciśnienia sprawdzone które dostrzegłem i 2 podciśnienia do turbiny od n75 tez szczelne. - dziur w dolocie nie zauważyłem ( Nie pompowałem ciśnieni w dolot ) - n75 sprawdzony miernikiem 0.30 omów Zrobiłem logi dynamiczne, ale nie przerobiłem ich na inny format a nie mam teraz dostępu do Vcd'sa, jak by ktoś mógł zobaczyć te logi i coś wywnioskować byłbym bardzo wdzięczny. logi robione na gazie, ale nie ma różnicy samochód chodzi mułowato na pb jak i na gazie. LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-115-118-drag too.csv
pelonek1 Opublikowano 7 Lipca 2021 Opublikowano 7 Lipca 2021 W dniu 7.07.2021 o 18:15, Pejm napisał(a): - dziur w dolocie nie zauważyłem ( Nie pompowałem ciśnieni w dolot ) A jak inaczej zauważyłeś że nie ma dziur w dolocie? Logi zrób do odcięcia a nie do 4-5 tyś obrotów. Dodatkowo wszystkie musisz zrobić dynamiczne na benzynie plus dynamiczny 2+33 na LPG oraz 2+33 statyczny na benzynie.
Pejm Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Opublikowano 7 Lipca 2021 Wyjąłem gumowe elementy dolotu i sprawdziłem czy niema dziur. Bardzo Ci dziękuje za wrzucenie na vaglogi, nie pomyślałem o tym. Statyczne na benzynie mogę wrzucić jutro. Turbo strasznie późno wstaje, myślę nad wyjęciem turbiny i sprawdzeniu wastegat'a. Macie jakieś pomysły ?
pelonek1 Opublikowano 7 Lipca 2021 Opublikowano 7 Lipca 2021 Wszystkie logi jeszcze raz zrób tak jak Ci pisałem.
Pejm Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Opublikowano 7 Lipca 2021 Logi będę mógł zrobić w następnym tygodniu dopiero, może z tych uda się kolegom z forum coś wydusić.
przem8 Opublikowano 7 Lipca 2021 Opublikowano 7 Lipca 2021 (edytowane) To jest awt? Jeśli tak to coś było dlubane. Nic więcej nie wydusi z tych logów, a późno wstaje turbo bo pewnie żeliwo popękane albo sztanga wg źle ustawiona. Edytowane 7 Lipca 2021 przez przem8
Pejm Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Opublikowano 7 Lipca 2021 9 minut temu, przem8 napisał: To jest awt? Jeśli tak to coś było dlubane. Nic więcej nie wydusi z tych logów, a późno wstaje turbo bo pewnie żeliwo popękane albo sztanga wg źle ustawiona. Awt po vinie, a głowica z AUM ( Taki juz kupiłem i teraz walczę żeby to normalnie jeździło ) . Sztangi na samochodzie raczej nie ustawie, strasznie mało miejsca tam jest. Pęknięć strony gorącej turbiny od góry nie wdziałem.
przem8 Opublikowano 7 Lipca 2021 Opublikowano 7 Lipca 2021 Z zewnątrz żadnych pęknięć nie zobaczysz, jakby były to nie dałoby się tym jeździć Log turbo z odpiętą wtyczką od n75 i będzie wszystko jasne, poza tym do powtóki wszystkie jak kolega wyżej pisał. Bez tego i to koniecznie poprawnie zrobionych nawet nie ma co podchodzić do tematu.
Pejm Opublikowano 2 Października 2021 Autor Opublikowano 2 Października 2021 Błedy które były kasowane przed logami: 17964- Regulacja CIsnienia doładowania/ P1556 -35-10 Nieosiagnieta grtanicja regulacji - sporadyczny 16804- System Katalizatora/ P0420-35-10- ZA mała skuteczność- sporadyczny
przem8 Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 Sprawdź dv i można podkręcić trochę sztangę wg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się