Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbosprężarką w Audi A6 C5 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, moje auto zaczyna jechać od 3k obrotów, jest to bardzo meczące, przy startach i nawet podczas jazdy, po prostu się nie odpycha.

-DV wymieniony na nowy.

-Podciśnienia sprawdzone które dostrzegłem i 2 podciśnienia do turbiny od n75 tez szczelne.

- dziur w dolocie nie zauważyłem ( Nie pompowałem ciśnieni w dolot )

- n75 sprawdzony miernikiem 0.30 omów

 

Zrobiłem logi dynamiczne, ale nie przerobiłem ich na inny format a nie mam teraz dostępu do Vcd'sa, jak by ktoś mógł zobaczyć te logi i coś wywnioskować byłbym bardzo wdzięczny. logi robione na gazie, ale nie ma różnicy samochód chodzi mułowato na pb jak i na gazie. 

 

LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-115-118-drag too.csv

Opublikowano
W dniu 7.07.2021 o 18:15, Pejm napisał(a):

- dziur w dolocie nie zauważyłem ( Nie pompowałem ciśnieni w dolot )

A jak inaczej zauważyłeś że nie ma dziur w dolocie?

Logi zrób do odcięcia a nie do 4-5 tyś obrotów. Dodatkowo wszystkie musisz zrobić dynamiczne na benzynie plus dynamiczny 2+33 na LPG oraz 2+33 statyczny na benzynie.

 

Opublikowano

Wyjąłem gumowe elementy dolotu i sprawdziłem czy niema dziur.

Bardzo Ci dziękuje za wrzucenie na vaglogi, nie pomyślałem o tym. Statyczne na benzynie mogę wrzucić jutro. Turbo strasznie późno wstaje, myślę nad wyjęciem turbiny i sprawdzeniu wastegat'a.  Macie jakieś pomysły ?

Opublikowano

Wszystkie logi jeszcze raz zrób tak jak Ci pisałem.

Opublikowano

Logi będę mógł zrobić w następnym tygodniu dopiero, może z tych uda się kolegom z forum coś wydusić.

Opublikowano (edytowane)

To jest awt? Jeśli tak to coś było dlubane. Nic więcej nie wydusi z tych logów, a późno wstaje turbo bo pewnie żeliwo popękane albo sztanga wg źle ustawiona. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

To jest awt? Jeśli tak to coś było dlubane. Nic więcej nie wydusi z tych logów, a późno wstaje turbo bo pewnie żeliwo popękane albo sztanga wg źle ustawiona. 

Awt po vinie, a głowica z AUM ( Taki juz kupiłem i teraz walczę żeby to normalnie jeździło ) .   Sztangi na samochodzie raczej nie ustawie, strasznie mało miejsca tam jest. Pęknięć strony gorącej turbiny od góry nie wdziałem.

Opublikowano

Z zewnątrz żadnych pęknięć nie zobaczysz, jakby były to nie dałoby się tym jeździć :polew:

Log turbo z odpiętą wtyczką od n75 i będzie wszystko jasne, poza tym do powtóki wszystkie jak kolega wyżej pisał. Bez tego i to koniecznie poprawnie zrobionych nawet nie ma co podchodzić do tematu.

Opublikowano

Błedy które były kasowane przed logami:  17964- Regulacja CIsnienia doładowania/ P1556 -35-10 Nieosiagnieta grtanicja regulacji - sporadyczny

   16804- System Katalizatora/ P0420-35-10- ZA mała skuteczność- sporadyczny

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Sprawdź dv i można podkręcić trochę sztangę wg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...