dzikasz Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Tak w teorii: czy jak będzie odpięty (ten cienki przewód) DV i samochód zacznie hulać 100 razy lepiej to by oznaczało, że jest walnięty i że puszcza normalnie ciśnienie. Zgadza się? A jak będzie latał furak tak samo to dv może być zwalony ale tylko w drugą stronę, to znaczy cały czas zamknięty. Moje pytanie jest czysto teoretyczne pragnę poznać bliżej zagadnienia związane z DV. pzdr
loco87 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Jak zlamal mi sie jeden z kroćców od dv (ten cieniutki) to na poczatku nawet tego nie odczulem. Czasem tylko mial zanik mocy ale tak to szedl. Nie wiem jak dlugo miala miejsce ta sytuacja aczkolwiek musialem wyremontowac turbinke i wymenic dv..... 1500 nie moje :kox:
Booster Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Dump Valve sluzy do upuszczania nadmiaru cisnienia nadmuchanego przez turbine, usuniecie dv nie jest dobre na dluzsza mete, w momencie jak zdejmiesz nogę z gazu, zamknięcie przepustnicy powoduje, że powietrze tłoczone przez przepustnicę nie znajduje żadnego ujścia i może uszkodzić przepustnicę oraz niepotrzebnie zatrzymywać rotor turbiny, podejzewam ze w twoim dv pekla sprezyna badz jest juz za slaba.
domjenick Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 jesli bedzie odpiety cienki przewod od DV,podcisnienie wytwarzane przez tloki nie podniesie zaworka w DV i cisnienie wytworzone przez turbine nie bedzie mialo gdzie ujsc,jesli masz storzek to po odjeciu nogi z gazu uslyszysz ''furkotanie'',tj odbijajace sie powietrze od wirnika turbiny-niepotrzebne zwalnianie jej obrotow-co wplywa na komfort jazdy,jezeli usuniesz DV z przewodu cisnieniowego(tego,wychodzacego od turbo)auto nie bedzie jechac,bo cisnienie wytworzone przez turbo ucieka w atmosfere,a silnik nie jest w stanie zassac dostatecznej ilosci powietrza do wybuchu mieszanki,poprzez intercooler-mialem taka sytuacje,kiedy zapomnialem zalozyc opaski sciskowej na przewod cisnieniowy i cisnienie doslownie wystrzelilo z hukiem DV i auto zgaslo-nie mozna bylo odpalic auta,musialem sie wgramolic pod auto i wcisnac z powrotem,bardzo delikatnie operowac gazem,zeby dojechac do miejsca,gdzie zostawilem lewar i klucze moja rada-nie kombinuj,tylko podmien DV i bedziesz wiedziec czy jest zepsuty
poziek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 moja rada-nie kombinuj,tylko pomien DV i bedziesz wiedziec czy jest zepsuty :wink4 dokładnie, ewentualnie podmień z jakimś innym na spocie
loco87 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 dv t oksozt 90pln warto kupic bo mozna dojechac turbinke....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się