GYMEISTER Opublikowano 8 Lipca 2021 Opublikowano 8 Lipca 2021 Witam wszystkich jako nowy członek grupy. Jestem właścicielem Audi a4 b6 1.8 T quattro BEX . Proszę spojrzeć na logi . Już nie mam siły . Nagle stracił moc . Turbina sprawdzona zawory n75 , DV sprawdzony, sondy sprawdzone, ciśnienie pompy paliwa sprawdzone , nowy przepływomierz . Cały czas wyskakuje błąd P0299 - 002 NIEOSIAGNIETA GRANICA REGULACJI Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej...
GYMEISTER Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Opublikowano 8 Lipca 2021 Log 115 bez n75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej...
przem8 Opublikowano 8 Lipca 2021 Opublikowano 8 Lipca 2021 Sztanga do podciągnięcia albo turbo padaka.
GYMEISTER Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Opublikowano 8 Lipca 2021 Przem8 turbo sprawdzone jest sprawne sztanga super pracuje trzyma ciśnienie
przem8 Opublikowano 8 Lipca 2021 Opublikowano 8 Lipca 2021 (edytowane) 2 minuty temu, GYMEISTER napisał: Przem8 turbo sprawdzone jest sprawne sztanga super pracuje trzyma ciśnienie Serio? Tylko jest źle ustawiona. Edytowane 8 Lipca 2021 przez przem8
przem8 Opublikowano 8 Lipca 2021 Opublikowano 8 Lipca 2021 Na odpiętym n75 masz 0,29, a powinno być lekko powyżej 0,3. Różnica niewielka ale jakiś wpływ ma. SPrawdź jeszcze dv. Jak podciągnięcie sztangi nie pomoże to turbo na stół.
GYMEISTER Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Opublikowano 8 Lipca 2021 Zawór DV sprawdzony jak pisałem wyżej . Turbo było w firmie w Iławie chłopaki po diagnostyce powiedzieli że jest w dobrej kondycji żadnych pęknięć sztanga pracuje i trzyma . Ciśnienie
GYMEISTER Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Opublikowano 8 Lipca 2021 1 minutę temu, GYMEISTER napisał: Zawór DV sprawdzony jak pisałem wyżej . Turbo było w firmie w Iławie chłopaki po diagnostyce powiedzieli że jest w dobrej kondycji żadnych pęknięć sztanga pracuje i trzyma . Ciśnienie Powiedzieli wina osprzętu . Fura była na hamowni stawiają że kat . Może być cytując zabetonowany..
GYMEISTER Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Opublikowano 8 Lipca 2021 17 minut temu, przem8 napisał: To by cofało zapłony. Na hamowni przy maxie mówił właśnie że wypadają .. jutro jadę za***ac strumienice zobaczę czy będzie lepiej .
GYMEISTER Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Opublikowano 8 Lipca 2021 11 minut temu, przem8 napisał: Nie zakladaj strumienicy, to nie polonez. To w takim razie co ?
przem8 Opublikowano 8 Lipca 2021 Opublikowano 8 Lipca 2021 Dp, dp z katem albo wybijasz kata i zostawiasz ori puszkę. U tunera i tak musisz wywalić drugą sondę. Swojego kata sprzedasz za 600-1000 w zależności od skupu także jeszcze można zarobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się