Artur997 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 Witam mam problem z pacjentem tfsi bgb. Silnik przeszedł remont generalny mn nowe wałki, regenracja glowicy, pierscienie, panewki, lancuch z napinaczem i wszystko po drodze. Powodem remontu była padnieta pompa oleju. Założona została z 1.8t a mianowicie z pierburga. Po złożeniu silnik walił błędem niskiego cisnienia przy 2 tys obrotów (na jałowych miał 0.8 bara a przy 2 tys 2 bary czyli no niewesoło). Zmienione zostało kółko na pompie na mniejsze i cisnienie identyczne, zero poprawy. Podstawa filtra oleju jest nowa, czujnik nowy. Mechanik rozklada rece a ja mam dość już tej k**wy. Prosze o pomoc, gdzie szukać przyczyny. Zdejmowac raz jeszcze podstawe filtra i badać zaworki? podstawa jest nowa. Nie mam już pomysłów a auto stoi już prawie 2 miesiace.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się