marcin1520 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam wszystkich. Mam problem z A4 B6 1.9tdi 116km BKE po mapie na 150km ( mapa zrobiona rok temu, EGR wyłączony komputerowo i zaślepiony). Po wymianie kompletnego sprzęgła (dwumas, tarcza, docisk, łożysko) Sachs. Po wymianie po ok. 150km stało się to, że na 5 biegu w przedziale od 1600obr do 2200 obr trzęsie się cały samochód i dźwignia zmiany biegów. Po 2200 obr wszystko jest już ok tylko w tym przedziale się to robi. Gdy przyśpieszam delikatnie to wibracji nie ma, gdy wcisnę gaz do dechy są wibracje. Pompowtryski zmienione 100% sprawne, poduszki silnika zmienione na oryginał. Nie mam pojęcia jaka może być przyczyną takich wibracji. Dodam, że do wymiany mam złącze elastyczne przed katalizatorem. Czy to może być przyczyna złącza, przegubów czy dwumasy? Może macie inne pomysły? Liczę na szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam. VID_20210802_143056.mp4 Edytowane 4 Sierpnia 2021 przez marcin1520 Dodanie informacji
lukaszbass Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Witam ja na początku zaczął bym właśnie od wymiany owego złącza elastycznego, później pokombinował z zamiana stronami przegubów.
ecobuda Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Dodam tylko że przegubów wewnętrznych
marcin1520 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Przeguby wewnętrzne i zewnętrzne dzisiaj sprawdzone i jest wszystko ok.
kubabkb Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 pompa vakum , tez moze powodwac takie objawy( sprawdz krociec czy nie ma luzu) lub sprzegielko alternaora ogolnie przy takim telepaniu to wyglada na przegub wewnetrzny. jak masz VCDS wejdz w grupe 23 ( w Engine) i sprawdz jak wygladaja bipy przy przyspieszaniu i wrzuc tutaj
szalonyharry Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Kolego mam to samo, ten sam typ ten sam problem, zaczęło się to dziać po wymianie walka rozrządu. Przy tej wymianie były też wymieniane uszczelki na pd. Poduszki pod silnikiem i skrzynia nowe. Przeguby nowe. Sprzęgło też było robione z 60 tys temu. Jedyne co mi jeszcze do głowy wpada to pd do zrobienia, niby na obrotach jalowych ok ale podczas obciążenia silnika mogą świrować. Jak Ci się uda rozwiązać problem to napisz co było przyczyną.
marcin1520 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2021 W dniu 29.08.2021 o 20:08, szalonyharry napisał: Kolego mam to samo, ten sam typ ten sam problem, zaczęło się to dziać po wymianie walka rozrządu. Przy tej wymianie były też wymieniane uszczelki na pd. Poduszki pod silnikiem i skrzynia nowe. Przeguby nowe. Sprzęgło też było robione z 60 tys temu. Jedyne co mi jeszcze do głowy wpada to pd do zrobienia, niby na obrotach jalowych ok ale podczas obciążenia silnika mogą świrować. Jak Ci się uda rozwiązać problem to napisz co było przyczyną. Pompowtryski siedzą drugie, 100% sprawne, Vaccum sprawdzone i jest ok, poduszki Ori sprawne, byłem u tunera sprawdzić mapę i mówił że jest ok. Teraz zaczyna powoli szarpać na 4 biegu w tych samych obrotach. Ja już ręce rozkładam.
marcin1520 Opublikowano 9 Listopada 2021 Autor Opublikowano 9 Listopada 2021 Siema. Wczoraj zaczęło się coś odpier**lać i łomotać. Dziś zrzuciłem skrzynię i okazało się, że dwumas, który nie przejechał nawet 10tys km zaciął się, wywaliło smar i prawdopodobnie stało się coś ze sprężynkami w środku. Wstawiłem teraz dwumas LUK i narazie jest wszystko ok. Dwumas Sachs, który się zaciął będę reklamować. VID_20211101_161253.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się