Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN 1,9 TDI 110KM] Brak mocy


Cayman

Rekomendowane odpowiedzi

[b5, 2.5 tdi v6, AKN]

A ja podłącze się do tematu, otóż jadąc na piątym biegu ok 105 km/h chciałem dodać gazu i brak reakcji, przy dodaniu gazu odczułem "takie zmulenie , przychamowaie silnika, trudno to opisać, zacząłem tracić prędkość i obroty. Redukcje oczywiście nie pomogły. Zatrzymałem się wyluzowałem i prubuje dodać gazu, pedał max w podłodze a obroty tylko do 3 tys. Odczekałem chwile, zgasiłem samochód, ponownie odczekałem chwile i zapaliłem autko. I wszystko wróciło do normy. Pytanie, co mogło być przyczyną opisanego problemu. :question: Chce ten problem jak najszybciej wyeliminować. Czyktoś miał podobny przypadek, na forum nie moglem znależć. Z góry dzięki za sugestie i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn, przejrzałem FAQ i twoja diagnoza jest bardzo prawdopodobna, dzięki. Muszę zawitać do mechaniora na podpięcie Vag. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn, przejrzałem FAQ i twoja diagnoza jest bardzo prawdopodobna, dzięki. Muszę zawitać do mechaniora na podpięcie Vag. :wink:

inaczej bedziemy wróżyc z fusów ...

p.s choc jak widac niektórym to sie udaje .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[b5, 2.5 tdi v6, AKN]

A ja podłącze się do tematu, otóż jadąc na piątym biegu ok 105 km/h chciałem dodać gazu i brak reakcji, przy dodaniu gazu odczułem "takie zmulenie , przychamowaie silnika, trudno to opisać, zacząłem tracić prędkość i obroty. Redukcje oczywiście nie pomogły. Zatrzymałem się wyluzowałem i prubuje dodać gazu, pedał max w podłodze a obroty tylko do 3 tys. Odczekałem chwile, zgasiłem samochód, ponownie odczekałem chwile i zapaliłem autko. I wszystko wróciło do normy. Pytanie, co mogło być przyczyną opisanego problemu. :question: Chce ten problem jak najszybciej wyeliminować. Czyktoś miał podobny przypadek, na forum nie moglem znależć. Z góry dzięki za sugestie i pomoc.

No pieknie, pięknie, opisałeś moją wczorajszą historię, było identycznie, k..wa zbladłem.

Mi również tak się stało podczas jazdy, wszystko ok a tu w pewnej chwili nie ma reakcji na gaz.. wkręcala się max do 3500obr. i max moze 145km/h tyle że ja musiałem dokulać się jakieś 150 km do chaty, po godzinie sie zatrzymałem dodczekałem kilka minut i po odpaleniu wszystko bangla...

co do wróżenia z "fusów" znam wasze opinie więc konkretnie co i jak mam sprawdzić podpinając VAG'a :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[b5, 2.5 tdi v6, AKN]

co do wróżenia z "fusów" znam wasze opinie więc konkretnie co i jak mam sprawdzić podpinając VAG'a :question:

Tutaj jest niezły temat o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inaczej bedziemy wróżyc z fusów ...

p.s choc jak widac niektórym to sie udaje ....

spanky to chyba najczestsza przyczyna takiego zachowania.

co do wróżenia z "fusów" znam wasze opinie więc konkretnie co i jak mam sprawdzić podpinając VAG'a

N75 sprawdz rowniez voltomierzem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky, wiem , wiem, czas mam tak zajęty, a do partacza nie pojade, bo jakbym mu zasugerował , czy np. n75 jest w porządku, to z autopsji wiem , że by oczy wystawił takie , że żadna emotikionka tego nie wyrazi. Chciałem rozjaśnić sytuacje, i siebie też uspokoić. Myślałem o N 75, i o zasyfionej turbince przed przedstawieniem sytuacji na forum. Ale moje doświadczenie o mechanice jest niewielkie. :wink:

Cilek, jak wcześniej zawitasz do mechaniora to daj znać w tym temacie , żebym jeszcze bardziej się wyciszył. :wink::wink: Powodzonka

[ Dodano: 13-04-2007, 01:23 ]

Bastech, było już u nas, właśne za pozwoleniem kolegi z audi klub, ale również dzięki za info. :wink::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz moja kolej :)

Mam nadzieję, że nie jednemu pomogę a może już sam sobie pomógł bo w tym temacie zostało sporo napisane.

Ja moje autko kupiłem z pół roku temu wcześniej mając golfa II diesel 1.6 bez turbiny i nieżle ciągnął ;)

Jak kupiłem audiczke to byłem w niebie czując jak to idzie...

Przez całą zimę moja jazda ograniczała się do praca-dom dom-prace(ok 3km więc nie zdążył się rozgrzać) i nieraz zonkę zawoziłem 50 km do szkoły.

Teraz zrobiło się ciepło i zacząłem troszke jeżdzić tak bez celu :P

Naczytałem się sporo na forum ile to problemów macie z brakiem mocy.

jak dla mnioe było super ale niestety nie miałem zadnego porównania :(

Jeżdziłem tylko moim.

Stwierdziłem... zobaczymy co tak na prawde niunia potrafi....

No ciągnie super tylko odczułem, że np na 4 biegu powyzej 3k obr coś nie zabardzo mu to idzie mimo pedale w podłodze :/

tak myśle co tu zrobić? czy one tak maja czy coś jest nie tak.

Wcześniej podczas wyprzedzania na trasie czułem że nie zawsze moge swobodnie wyprzedzić bo długo się rozpędzał :(

Pomyślałem spróbuje popiszczeć oponkami na 1 biegu.

Samochodzik już odpowiednio rozgrzany to dawaj!

Coś tam zapiszczało i tylko wyk silnika :( :( :(

Stwierdziłem ze chyba 110 koni nie tak ma wyglądać...

Pojechałem do pewnego elektryka, w sumie jedynego we wronkach co ma vag-a

Mowie, weż jeż i sam osadz czy on jedzie dobrze czy coś ma nie tak...

On zaczyna jechać i mowi ze nawet 90 koni on nie ma daje mu max 50 :(

To mi az lzy wyszly z przerazenia!

Wiecie, pierwszy raz jakiś specjalista sie zająl moim autkiem bo wcześniej bylem swiecie przekonany, że mam super autko, które wszystko ma sprawne :)

Pierwsze co zrobił to podpiąl pod kompa i widzi, że zadnych błędów nie ma, wszystko idealnie ale z tymi obrotami cos nieteges :/

Zamienił przepływke na jakąś swoją lecz używaną i nie sprawdzaną.

A moją włożył w jakiś plyn w celu przeczyszczenia.

Jedziemy znowu na tej jego i bez zmian :(

Ręce opadały bo nie miał wiecej takich...

POwiedział że w następnym tygodniu przyjedzie gośc co ma takiego to sprawdzimy.

Włożył spowrotem moją po oczyszczeniu i ostatnie sprawdzenie.

Ja tam za telefon dzwonie do brata co ma passata z tym samym silnikiem. gośc mi przerywa i mówi, że powinno być dobrze no to ja wsiadam z nim w ten samochud kontynuując rozmowem z bratem aby umowić sie na wymianę...NAGLE!..........

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

dre się jak dziecko! brachol w telefonie zdębiał gość prowadząc auto też, a ja się zachowywałem jakbym orgazm przeżywał :D

dośc wciska 3 i decha a ja :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :question:

dre się i nie wieże! jakbym z holkiem na rajdzie jechal!

Nie potrafie opisać co ja przeżywałem to było nieludzkie uczucie....

Ja nie wiedziałem że 110 koni to taka petarda!

Wyobrażcie sobie ze ten silnik wcześniej po 3k obr ciagnał a teraz to on nie pozwala sie ruszyć!

uf.... przepraszam za ten opis ale do teraz jeszcze nie ochłonołem.

Brachol myslal ze mi się coś stało gość sie smial az go brzuch bolal :P

SZOK! wystarczyło przepłukać tą diabelska przepływkę i się rakieta zrobiła! powaga, może ja nie wiem co to moc ale teraz juz wiem ;)

Jak dał mi się przejechać to mina mi zrzedła bo się bałem tym jechać ;P

Wyobrażcie sobie na jedynce jak chciałem zrobić zrywa to koła piszczały nonstop, dopiero jak przełączyłem na 2 mając 60km/h to jeszcze pisnęło i ciągło dalej.

Ok już koncze bo pewnie sobie myślicie.. ale świr...fajny....tylko świrnięty :D

Pozdrawiam i polecam zrobić to samo jak poczujecie niemoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co zrobił to podpiąl pod kompa i widzi, że zadnych błędów nie ma, wszystko idealnie ale z tymi obrotami cos nieteges :/

powtarzam po raz kolejny ... podpiecie Vaga i zczytanie bledow to doopa a nie diagnoza :exclaim:

stad Twoja audica sie ledwo toczyla .....

dobrze ze mechanik z krysztalowej kuli wywrozyl ze to przeplywka ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie.

Czy to normalne ze ta przeplywka sie tak zabrudza?

moze to wina tego ze mam filtr K&N ? moze bardziej przepuszcza.

I czy taką przepływkę mogę samemu przeczyszczać w razie potrzeby czy musi to robic fachowiec?

Bo ten elektryk mowi, że jak samemu sie zrobi to mozna zalac...

Dzieki wielkie za odpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie.

Czy to normalne ze ta przeplywka sie tak zabrudza?

moze to wina tego ze mam filtr K&N ? moze bardziej przepuszcza.

I czy taką przepływkę mogę samemu przeczyszczać w razie potrzeby czy musi to robic fachowiec?

Bo ten elektryk mowi, że jak samemu sie zrobi to mozna zalac...

Dzieki wielkie za odpowiedzi ;)

osobiscie przyczyny zabrudzenia sie lmm szukał bym w firmie K&N ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale, nie wydaje sie tyle kasy aby ten filt problemy stwarzal..no nie?

no my (to znaczy Ci, co używaja zwykłych filtrów) to nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakieś roziązanie, oprócz wyżej wypowiadająch się spamerów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakieś roziązanie, oprócz wyżej wypowiadająch się spamerów?

wszystko juz zostało napisane ....

filtr ori ~ 30 zł ...

wymiana ~ 10 minut ...

wrazenie z jazdy zdrowym TDI - bezcenne ... :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zwykla wkladke!

wywal ją w diabły, i zrób to co napisałem już wcześniej, a co Ty uznałeś za spam.

99,999% z nas ma normalne filtry, jeśli już chcesz inwestować w czyste powietrze, to kup Knechta (super filtry) albo ori. No i wymieniaj jak najczęściej :twisted:

Czy ja mam dobre wrażenie, że Ty się zaczynasz złościc, że chcemy Ci pomóc ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...