Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Palący się bezpiecznik A4 B7 2.0TDI


Damian2703122

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z bezpiecznikiem pod ecu dokładnie 15A tym bliżej silnika, niedawno się spalił, wymieniłem i przejechałem pareset km i znowu ten problem wymieniłem znowu i znowu problem na jakiś czas rozwiązany, wczoraj jednak po spaleniu pali każdy kolejny przy próbie odpalenia, nawet 20a pali odrazu, gdzie szukać przyczyny, byłbym wdzięczny gdyby ktoś wiedział za co on odpowiada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Muskel1 napisał:

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

Z tego co widziałem są tam 3 bezpieczniki 2x 15A i jeden między nimi dużo większy, chodzi mi o jeden z tych 15A bliżej komory silnika, nie mogę znaleźć zdjęcia i zrobić narażeni też nie mam jak, jakie dokładnie błędy dopiero jutro się dowiem ale na pewno od klapy gaszacej egr i turbo. Wyposażenie raczej podstawowe całkowicie, 2.0tdi blb 2005r.

Edytowane przez Damian2703122
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2021 o 13:59, Muskel1 napisał:

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

 

IMG_20210808_191636.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób z dalszej perspektywy to zdjęcie bo nie widzę gdzie się to znajduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2021 o 13:59, Muskel1 napisał:

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

 

Snapchat-494098740.jpg

IMG_20210808_200643.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz kostkę od przełącznika stopu i sprawdź czy dalej przepala bezpiecznik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Muskel1 napisał:

Odłącz kostkę od przełącznika stopu i sprawdź czy dalej przepala bezpiecznik. 

Chodzi o ten przy pedale hamulca? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Damian2703122 napisał:

Chodzi o ten przy pedale hamulca? 

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Muskel1 napisał:

Tak.

Jednak działa i bezpiecznik się nie przepalil! Wcześniej wyjąłem zła kostkę, co prawda włożyłem teraz 20A bo innego nie miałem ale wcześniej 25A spalił odrazu, gdzie w takim razie może być przyczyna? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz odczytać błędy ze sterowników. Tam będzie pisało gdzie szukać zwarcia. Ten bezpiecznik to S282 wiszą na nim min. zawór egr, przepustnica, zawór turbosprężarki N75. Możesz wypiąć te elementy i pojedyńczo wpinać i patrzeć który prowadzi do przepalenia bezpiecznika po włączeniu zapłonu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Damian2703122 napisał:

Jednak działa i bezpiecznik się nie przepalil! Wcześniej wyjąłem zła kostkę, co prawda włożyłem teraz 20A bo innego nie miałem ale wcześniej 25A spalił odrazu, gdzie w takim razie może być przyczyna? 

Albo wiązka do przełącznika stopu albo przełącznik stopu mają zwarcie. 

Musisz szczytać błędy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Muskel1 napisał:

Albo wiązka do przełącznika stopu albo przełącznik stopu mają zwarcie. 

Musisz szczytać błędy. 

Błędy pokazywlo tylko właśnie od egr przepustnicy i od turbo, choć mam tylko ten komputerek na bluetooth więc może nie pokazywać wszystkiego, a wiesz może jak idzie ta wiązka? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku. Musisz po nitce do kłębka szukać. Odłącz wszystkie te komponenty i wpinaj pojedyńczo kontrolując, który uwali bezpiecznik. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Muskel1 napisał:

W silniku. Musisz po nitce do kłębka szukać. Odłącz wszystkie te komponenty i wpinaj pojedyńczo kontrolując, który uwali bezpiecznik. 

A zapomniałem dodać że kiedy mi paliło ten bezpiecznik to 3 górne światło stopu się ciągle świeciło, raz nawet całą noc, a kiedy było okej niedawno i jeździłem to 2 pozostałe wgl nie działały, może to jakoś zawęzić obszar poszukiwań? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Muskel1 napisał:

Więc przełącznik stopu może być winowajcą. 

Jest sposób żeby go dokładnie sprawdzić czy tylko wymiana? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...