Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPG] Problem z ciśnieniem doładowania 2,0 TFSI


ramzespp

Rekomendowane odpowiedzi

mozesz zalac VPower 100 jak chcesz

te silniki sa wrazliwe na słaba jakosc paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

niestety Panowie, problem znów powrócił tzn. znów wyskoczył check oraz znów obcina moc (po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu wszystko mniej wiecej wraca do normy - nie mniej jednak check zostaje)

wymienilem juz wlasnymi recami DV na http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.php?ax=F&towkod=311732353116&pic=0&moto=0

i wydawlo mi sie ze jest ok jezdzac po miescie ale niestety na trasie znow powrocil problem...

konkretne objawy to:

- obcina moc jedynie na trasie po przejechaniu 100 - 150 km i jedynie przy wyprzedzaniu tzn redukcji z 6 na 5 bieg przy wzglednie duzej predkosci 90 - 110 km/h i obrotach w okolicy 3000. Raz zdazylo mi sie to przy jezdzie pod gore w gorach wszystko inne przy wyprzedzaniu zaznaczam - delikatnym. Wyprzedzalem pare razy na duzym ogniu i wszystko bylo ok wiec raczej problem pojawia sie przy delikatnym traktowaniu gazu.

- zauwazam dodatkowo na 6 biegu zryw turbo ponizej 2000 do 3500 obrotow przy delikatnym dociskaniu gazu na innych biega wkreca sie plynnie, ba pomimo skoku obrotow nie czuc wielkiego zrywu

- wydaje mi sie, ze czasem smierdzi spalinami - szczypie w oczy, ale to moze mi sie wydawac bo jezdze drugim samochodem i czasem tez mi cos podjezdza tymbardziej ze mamy zime i wszystko co cieple lapie do srodka

- oraz wydaje mi sie ze czasem cos sie przesadnie grzeja okolice tunelu przy nawiewie na prawa noge - tzn goraco mi w noge na gazie, ale to tez moze byc zludzenie bo przeciez jezdzimy na ogrzewaniu

Bede sie umawial u mojego mechanika w tym tygodniu na podpiecie do VAG, nie mniej jednak moze macie jakies nowe pomysly na podstawie powyzszych danych?!

Dzięki jak zawsze za sugestie.

[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 16:57_________________________________________________witam,

wydaje się, że problem został rozwiązany problem był w elemencie N75 (w moim przypadku 06F906283D) zdjęcia zaworu + opis w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140204.0 w moim ułamała się ta sama odnoga + do tego "uchwyty mocujące"

tak czy inaczej przy tej okazji wymieniłem DV na nowy i aktualny, PCV na nowy i aktualny oraz powyższy N75 na nowy... czyli wygląda na to że najsłabsze ogniwa w osprzęcie TFSI mam wymienione - nic więcej tylko mieć nadzieje, że następne 60 tyś przejadę bez usterek w tym zakresie

pozdrawiam i dzięki za pomoc - w razie pytań - pytać, chyba można?!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem na forum to w TFSI DV w ASO jest traktowany jako integralna części turbiny i nie występuje jako część zamienna :confused4:

2012_01_04_015750.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...