Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wspomaganie elektryczne kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem , pacjent z audi a4 b8 2013 lift quattro sedan 2.0 tfsi , ściągnąłem go z us i nadziałało wspomaganie, wiec wymontowałem i wysłałem do firmy , żeby mi  zregenerowali sterownik, podobno był uszkodzony, po zamontowaniu calego układu kierowniczego, wspomaganie wróciło ale pali się żółta kontrolka , podpinam się vcds i pokazuje mi ze mam nauczyć system , wiec ustawiam kat w kalibracji g98 i zeruje robię OK , później włączam silnik robię kierownica w lewo , a potem w prawo na około 10sek i nic kontrolka dalej się pali , a jak wchodzę w błędy to mam z kalibruj , co może być pomocy 

Opublikowano

Próbowałeś się przejechać autem do 15 km/h kręcąc kierownicą w prawo, lewo  1,5 obrota poczym na prosto i w drugą stronę to samo i na prosto. Czujnik powinien się sam przyuczyć

Opublikowano

witam akurat tego nie robiłem , tylko jechałem droga asfaltowa z prędkością około 30km/h i kręciłem kierownica to w lewo to w prawo , a może orientujesz się czy nie trzeba żeby końcówki drążka kierowniczego miały po tyle samo odległości , bo jak byłem na ustawienie zbieżności to gościu musiał z jednej strony kręcić drążkiem żeby kierownica była prosto a tak mam takie błędy:

adres 03: abs/hamulce:  błąd 01044-sterownik zakodowany nieprawidłowo 000--

adres17:zest.wskaz.: błąd 01309-sterownik układu wspomagania kierownicy (j500) 004-brak sygnału/brak komunikacji

adres44:wsp.kierow. (j500) : błąd 5258753-uklad kierowniczy C10AC F0 [137] -niewyuczone położenie krańcowe 

MIL zapalona-potwierdzony-testowany testowany od skasowania kodów błędów

:wallbash:

Opublikowano

witam wszystkich udało się zrobić nastawy , podpiąłem się pod vcdesa i zrobiłem od początku nastawy później skręciłem kierownica w lewo na maxa i był słyszalny dźwięk , a później w prawo na maxa i to samo , kontrolki zniknęły, dzięki za podpowiedzi   

Opublikowano
W dniu 9.09.2021 o 18:37, adam41 napisał(a):

witam mam problem , pacjent z audi a4 b8 2013 lift quattro sedan 2.0 tfsi , ściągnąłem go z us i nadziałało wspomaganie, wiec wymontowałem i wysłałem do firmy , żeby mi  zregenerowali sterownik, podobno był uszkodzony, po zamontowaniu calego układu kierowniczego, wspomaganie wróciło ale pali się żółta kontrolka , podpinam się vcds i pokazuje mi ze mam nauczyć system , wiec ustawiam kat w kalibracji g98 i zeruje robię OK , później włączam silnik robię kierownica w lewo , a potem w prawo na około 10sek i nic kontrolka dalej się pali , a jak wchodzę w błędy to mam z kalibruj , co może być pomocy 

Pamiętasz może gdzie  dawałeś przekładnie do regeneracji ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...