dawidrybnik Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 Witam zauważyłem że ubywa mi płynu chłodniczego zauważyłem to konkretne miejsce, jakieś sugestie skąd to może kapać? Wrzucam wideo VID_20210922_145924.mp4
Mateusz-B6 Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) Obstawiam krócieć z tyłu silnika pod pompą vacuum, a dokładniej oring pod tym króćcem. Edytowane 22 Września 2021 przez Mateusz-B6
Mateusz-B6 Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 Obstawiam krócieć z tyłu silnika pod pompą vacuum, a dokładniej oring pod tym króćcem.
dawidrybnik Opublikowano 22 Września 2021 Autor Opublikowano 22 Września 2021 Straszą mnie uszczelka pod głowicą... Jest taka szansa? Auto zachowuje się w 100 procentach prawidlowo
Mateusz-B6 Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 Jeśli w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego jest olej bądź bulgoczą spaliny lub kopci na niebiesko/siwo, to może być uszczelka, ale radził bym sprawdzić ten krócieć, u mnie po kilku kilometrach układ robił się pusty, więc podobne ilości wydostawały się poprzez ten krócieć. Możesz też kupić prosty test uszczelki pod głowicą za parę złotych, montuje się go zamiast korka od zbiorniczka płynu chłodniczego i zwiększając obroty obserwujemy, czy środek chemiczny zmieni kolor. Sprawdź przede wszystkim ten króciec z tyłu silnika. Wpisz w google wymiana króćca 1.8t, na podobnym forum będzie link ze zdjęciami jak do niego dojść.
Rob@k Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 Ja ostatnio wymieniałem ten kruciec u siebie, ale winny okazał się przewód od nagrzewnicy. Tylko ja mam 1.8t i wymiana tego zajęła trochę czasu z powodu braku miejsca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się