Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A2] awaryjne szaleją


gieras1988

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, sorka za pisanie w tym dziale o A2 ale b6,b7 jest zbliżone konstrukcyjnie że wszystkich generacji A4

 

Problem polega na tym że same włączają się awaryjne i nie idzie ich wylaczyc, migają az się rozładuje Akumulator. Czasami jest tak że można je wylaczyc włącznikiem awaryjnych ale za kilka minut lub godzin się włącza i nie będą dały się wylaczyc 

Akumulator jest bardzo dobry

Ładowanie 14,4v

Pobór w spoczynku 0,03A

Błędy w silniku zero

Błędy w module komfortu, tylne drzwi coś tam że się nie domykają. Nic więcej 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij włącznik jak mrugają i zobacz czy przestanie 

 

BTW włącznik awaryjnych pełni też funkcje przekaźnika. One padały. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, DarekS4 napisał:

odepnij włącznik jak mrugają i zobacz czy przestanie 

 

BTW włącznik awaryjnych pełni też funkcje przekaźnika. One padały. 

Tam jest taki przekaźnik dla kierunków i awaryjnych w jednym. Odłączyłem go to nie mrugaly ale odłączyłem na odpiętym aku, nie w czasie mrugania 

Sam włącznik awaryjnych jest tylko włącznikiem 

Edytowane przez gieras1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się upierał ale większość tak miała .... Skoro wiesz który to to go wymień. 

BTW jak zachowują się kierunkowskazy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WWW.KOLHOSNIKI.RU

Version en ligne du logiciel Elsa ou elsawin pour Audi, Skoda, Volkswagen, Seat. Toutes les bases anciennes et...

 

 

E3 to włącznik awaryjnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunki działają ok

Byłem dziś za przerywaczem ale gościowi się go  nie chciało wymontować  a mial 

 

Wcześniej jak sprawdzałem pobór pradu to był zawsze na poziomie 0,03A

Dziś któryś raz to zrobiłem i trafiłem moment kiedy złodziej go kradł, pobór skakał od 0,02 do 0,5A ,okazało się że po wyjęciu bezpiecznika od radia pobór spadł od 0,00 do 0,01A

Jeśli chodzi o sam pobór przez radio to osobny temat, poczytam co i jak

Przy okazji przestał działać panel klimatyzacji, nie da sie go włączyć  nawet nie ma podświetlenia i pojawił się błąd 01320 

 

Możliwe że radio rozładowywało aku i przy jakimś niskim napięciu załączają się awaryjne? Tylko po co?

I dlaczego jak odpalałem i było już normalne ładowanie to nie dało się ich wyłączyć? 

 

 

Edytowane przez gieras1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe fakty

Ucieszony poprzednimi wnioskami o których pisałem zrobiłem trasę 400km, wczoraj na wieczór po trasie na akumulatorze 12,7V bezproblemowo, dziś rano powitanie awaryjnymi i na akumulatorze 11,8V...bezpiecznik od radia na nos wyciągnąłem

jestem pewien że akumulator jest w pełni sprawny

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...