maksz100 Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Mam fajny wyciek w a4 b5 1.9 tdi(AFN) i niby jestem wręcz przekonany, że wali z podstawy filtra na łączeniu z blokiem... Tylko ruskie mówią, ze te nowe uszczelki(metalowe) sa ultra "cienkie" kiedy stara(oryginalna) była w cholerę grubsza. I często nic to nie daje. I jak teraz to ogarnąć? sylikon + uszczelka uszczelka sam sylikon? Sporo wyciek, znaczy już teren ( ͡° ʖ̯ ͡°) chyba.... Ze to z czujnika w podstawie leje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Podmień czujnik i zmień ten gumowy oring pod chłodniczką oleju bo to groszowe sprawy a jak dale będzie się lało to już zostanie miejsce blok podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 A może by tak pierwsze wymyć i ustalić skąd jest wyciek .Czy to takie trudne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maksz100 Opublikowano 10 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 I tak będę musiał, ale nie ma za bardzo "po co" - tam nie ma nic innego Reszta sucha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się