Marta_S Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Drodzy Forumowicze, zwracam się z uprzejmą prośbą o wsparcie, którego nie udało mi się otrzymać (dopiero) w trzech serwisach autoryzowanych Audi w Warszawie. Jak usunąć (raz na zawsze!) komunikat o ustawieniach prywatności, który pojawia się za każdym razem po odpaleniu silnika? Klikałam już wszędzie, ale choćbym nie wiem ile razy "zapoznawała" się z tymi danymi - komunikat ciągle powraca. Użytkownikiem auta (audi a4, b8, 2021) jest mój ojciec - mało nowoczesny Pan po 70-tce. Niestety w większości przypadków nie usuwa (dwukrotnym) kliknięciem owego komunikatu i zamiast mieć dostęp do komputera pokładowego - radia, nawigacji etc., jeździ z tym całkowicie zbędnym komunikatem o ustawieniach prywatności. HELP ! Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Musisz przypisać ojca jako głównego użytkownika i zarejestrować się na myAudi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta_S Opublikowano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 16 godzin temu, Muskel1 napisał: Musisz przypisać ojca jako głównego użytkownika i zarejestrować się na myAudi. Bardzo dziękuję za wskazówkę ! Pierwszy raz jest to coś innego niż "nie da się". Za kilka dni będę widziała się z ojcem i zainstaluję mu aplikację w telefonie i postaram się powiązać z samochodem. Oby pomogło :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Być może po przypisaniu nie będzie się już pojawiał ten komunikat. Przy kluczykach musi być wisiorek z kodem (10-cio cyfrowym), potrzebnym do przypisania użytkownika do auta oraz zarejestrowania się na myAudi. Najpierw musisz utworzyć konto na myAudi.com i przypisać tam Twój pojazd, wpisując VIN pojazdu. Dopiero po utworzeniu konta, wpisujesz to utworzone konto w systemie. Tutaj jest to pokazane tyle, że w języku niemieckim. Jakbyś czegoś nie zrozumiała to pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta_S Opublikowano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Bardzo dziękuję za wsparcie - to bardzo miłe. Auto było przez mojego ojca odebrane w marcu 2021 r. Niestety nie byłam przy tym obecna. Aktualnie kluczyk, którym dysponuje nie posiada już tej karty, ale z tego co zrozumiałam z filmiku zawiera ona numer VIN pojazdu ? Tak więc równie dobrze mogę go przepisać z dowodu rejestracyjnego ? (mam taką nadzieję ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Nie, ten wisiorek z 10-cio cyfrowym kodem jest potrzebyny by aktywować usługi (online) na żądanie, które albo wykupuje się osobno, albo tak jak w Twoim przypadku, są w pakiecie na 3 lata przy kupnie nowego auta. Po tych 3 latach należy je wykupić chcąc je przedłużyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 (edytowane) Dobrze by było gdybyś mogła wstawić kilka fotek jakie widoczne są opcje do wyboru na ekranie. Na tym co wstawiłaś jest do wyboru OK i Do prywatności. Co pojawia się jako naszępne itd. Edytowane 7 Grudnia 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta_S Opublikowano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 25 minut temu, Muskel1 napisał: Nie, ten wisiorek z 10-cio cyfrowym kodem jest potrzebyny by aktywować usługi (online) na żądanie, które albo wykupuje się osobno, albo tak jak w Twoim przypadku, są w pakiecie na 3 lata przy kupnie nowego auta. Po tych 3 latach należy je wykupić chcąc je przedłużyć. Oj, to nie najlepiej.... W takim razie mam nadzieję, że w domu rodziców ta karta się odnajdzie. Rozumiem, że bez tego numeru nie mam co zabierać się za dalsze czynności :-( przynajmniej do tej pory nie byłam w stanie przebrnąć nigdzie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Raczej tak. Jeżeli ten kod został zagubiony to można go otrzymać (odpłatnie) w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwrd Opublikowano 25 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia W dniu 7.12.2021 o 12:28, Muskel1 napisał(a): Raczej tak. Jeżeli ten kod został zagubiony to można go otrzymać (odpłatnie) w ASO. Orientujesz się jak to wygląda cenowo z pozyskaniem takiego utraconego kodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się