izofant Opublikowano 6 Grudnia 2021 Opublikowano 6 Grudnia 2021 (edytowane) Witam - wyskakują mi takie błędy w Audi A4 B8 1,8 TFSI 2009 rok. Proszę o podpowiedź co to za błędy Podczas jazdy po przejechaniu 30-40 km przy prędkości około 50 km/h zaczyna mrugać kontrolka EPC i po jakimś czasie zapala się CHECK ENGINE. Przy kolejnym odpaleniu auta następnego dnia kontrolki się nie zapalają i po przejechaniu podobnego dystansu powracają, to samo po skasowaniu błędów. Z góry dzięki Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Audi VIN: WAUZZZ8K9AA096758 ============1============== P0341 Raw code: 0341 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Potwierdzona OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - range/performance problem Audi: Camshaft Position (CMP) Sensor Performance ============2============== P0011 Raw code: 0011 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Oczekująca OBDII: Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance ============3============== 2795 Raw code: 000AEB ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: Steering Wheel Vibration Electric Motor-V331; Motor for steering wheel vibration-V331 Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 1 Indeks: 255 Drogomierz: 162393 km Data, godzina: 2021.11.21 12:51:02 ============4============== 4113 Raw code: 001011 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany) Audi VAG other; A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; VAG other; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016; R8 2015: P034100: Camshaft Pos.Sensor Circ. Range/Performance Audi A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: B18C8F4: HDCP authentication error Resource assistant certificate Audi A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: C1261F1: Bulb for auxiliary high beams Overtemperature protection active Audi VAG other; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: B1175F0: Night vision system camera Function limitation due to insufficient voltage Audi: Injector cylinder 10-N300 interruption Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 70 Indeks: 255 Drogomierz: 162374 km Data, godzina: 2021.11.21 12:18:23 ============5============== 0256 Raw code: 0100 ECU: 08. Heater and climate Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020: C107D01: Rotation rate sensor Electrical error Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015: C11A9F1: Press. accum. for brake system Ctrl. module internal system error Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015: C11A900: Press. accum. for brake system Audi A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018: B200042: Ctrl. module faulty Audi VAG other: B10BB96: Fresh air blower control module Internal malfunction Audi VAG other: C112E11: Supply voltage for assembly mounting sensor Short circuit to ground Audi VAG other: C1069F0: Control difference exceeded Audi: B17ED13: Temperature sensor for air outlet Open circuit Audi: C120B00: Brake press. accum. internal system error Audi: Refrigerant Pressure and Temperature Sensor-G395; Refrigerant pressure / temperature sender-G395; Air mass meter-G70 supply voltage Edytowane 6 Grudnia 2021 przez izofant
Muskel1 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Prawdopodobnie łańcuch rozrządu naciągnięty.
izofant Opublikowano 6 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2021 Łańcuch niedawno był wymieniony.
Muskel1 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Opublikowano 6 Grudnia 2021 To może przy wymianie przeskoczył im ząbek.
izofant Opublikowano 6 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2021 Robione było w Niemczech w Berlinie, chyba ich precyzją jest nie do podważenia...
Muskel1 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Opublikowano 6 Grudnia 2021 A no chyba że tak, jak mogłem powątpiewać. W Berlinie nie ma ludzi popełniających błędów...
pelonek1 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Opublikowano 6 Grudnia 2021 14 minut temu, izofant napisał: Robione było w Niemczech w Berlinie, chyba ich precyzją jest nie do podważenia...
izofant Opublikowano 6 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2021 Wiadomo niemiecka precyzja tzw vorsprung durch technik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się