MechanikAmator Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) Cześć Auto przestało odpalać, przekaźnik j53/j695 wymieniony. Gdzie idą przewody od tego przekaźnika? 5457 - Sterowanie przekaźnika rozrusznika 2 P3049 00 [039] - Przerwa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Częstotliwo błędu: 1 Przebieg: 260677 km Data: 2021.12.11 Czas: 07:06:54 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartść obci¹¿enia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 5 °C Temperatura powietrza zasysanego: 6 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 12.160 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 0.0 /min Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h Napiêcie w instalacji elektrycznej - zacisk 30: 12280 mV Sterowanie rozrusznika: status-Bits 0-7: 00000000 Sterowanie rozrusznika: zacisk 50-Bits 0-7: 00000000 Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 5.2 °C Brk st Mn Raw-Bits 0-7: 00000000 Kody gotowoœci: 0 0 0 0 1 Edytowane 11 Grudnia 2021 przez MechanikAmator
DarekS4 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Masz coś jeszcze co tnie zapłon. Albo dodatkowe zabezpieczenie albo fabryczny lokalizator też może ciąć w ch*** jak jest.
MechanikAmator Opublikowano 11 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2021 10 godzin temu, DarekS4 napisał: Masz coś jeszcze co tnie zapłon. Albo dodatkowe zabezpieczenie albo fabryczny lokalizator też może ciąć w ch*** jak jest. Dokładnie tak jak mówisz, trochę poszukałem i znalazłem, całość usunąłem z samochodu i kable poprowadziłem wdg. schematów czyli wróciłem do fabryki, teraz dziala i odpala
Rekomendowane odpowiedzi