przem8 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Teraz, Łukasz13 napisał: We wzdłużnych silnikach nie ma tego problemu. Też kiedyś uzyskałem taką odpowiedź ale może akurat to jest ten wyjątek 1 na 1xxxx
Marcin13 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2021 16 minut temu, Łukasz13 napisał: Spróbuj podmienić ta dv, może nie zawsze się domyka, możesz kupić z febiego za 100 pare zł, tańsza a wygląda jak org. Sprawdzałem po wymontowaniu i wyglądał na sprawny ale może co kilka dni się zatnie i robi taki problem. Wymienię bo juz dużo opcji nie zostało....
Marcin13 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 Zawor zamówiłem czekam ale pojawił się kolejny problem. Auto strasznie szarpie podczas przysieszania. Pojawił się błąd 16684 oraz 16685 wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Cewki wymieniłem 60 tys. km temu przed założeniem lpg ( były sprawne) założyłem je dziś i auto dalej szarpie. Logów nie dam rady zrobić bo od 3 tys obrotów silnik chce wyskoczyć z ramy... Co sprawdzic? Jakies sugestie?
przem8 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Szczelność gniazda wtryskiwacza i wkrętki gazowej na tym cylindrze. Świece podmieniałeś? Najgorszy scenariusz to już się pewnie domyślasz jaki może być...
Marcin13 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 9 minut temu, przem8 napisał: Szczelność gniazda wtryskiwacza i wkrętki gazowej na tym cylindrze. Świece podmieniałeś? Najgorszy scenariusz to już się pewnie domyślasz jaki może być... Rok temu wszystkie gniazda wtryskiwacza założone nowe na klej przy okazji ogarniania kolektora po poprzednim gazowniku. Kolektor wpadł inny uzywany, gniazda wtrysków nowe oraz nowe wkrętki gazowe również na klej. Tu nie będzie raczej problemu, jeśli świecą nie pomoże to kompresję trzeba sprawdzić? ?
przem8 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Sprawdź jeszcze zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. Też potrafił mieszać z wypadaniem zapłonu i doładowaniem.
Marcin13 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, przem8 napisał: Sprawdź jeszcze zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. Też potrafił mieszać z wypadaniem zapłonu i doładowaniem. Zaworek jednokierunkowy wymieniony tydzień temu. Stary był cały lecz miał już słabszą sprężynkę niż nowy. Przed chwilą zmieniłem kolejność świec i cewek i porobiłem logi. Auto nie szarpało błędy nie wróciły ale dupochamownia wyczuwa nierównomierne przyśpieszanie (bardzo krótkie zacinki) http://vaglogi.pl/log-003_020_0gnH25.html http://vaglogi.pl/log-003_033_u2x7k.html http://vaglogi.pl/log-115_118_B79w2f5.html tu widać że doładowanie faluje jak zmieniłem bieg na 4 http://vaglogi.pl/log-115_118_VB4905.html Dodatkowo dziś zauważyłem że są chwile gdzie czujnik ciśnienia doładowania na biegu jałowy pokazuje raz 1040 raz 1050 raz 1000 gdzie wymagane ciagle pokazuje 999, będę szukał nowego. Mam nadzieje że najgorszy scenariusz się nie potwierdza skoro czasem jest moc ..... Edytowane 27 Grudnia 2021 przez Marcin13
Marcin13 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 Gniazda czyste pierwsze wygląda tak
Marcin13 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 Witajcie ponownie. 10 dni temu wymieniłem DV oraz założyłem uzywany zawor ciśnienia doładowania bo był błąd 16490. Dziś znowu brak mocy. Podjechałem na stację zatankować i po ponownym uruchomieniu moc wróciła. Na vagu pojawił się znowu blad 16490. Czy może powodować tryb awaryjny i odcięcie doladowania? Z drugiej strony miałbym pecha aby okazało się że 2 czujnik też jest uszkodzony. Wtyczka czyjnika wygląda dobrze i nikt tam nie majstrował...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się