Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z mocą 1.8t awt


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Łukasz13 napisał:

We wzdłużnych silnikach nie ma tego problemu.

Też kiedyś uzyskałem taką odpowiedź ale może akurat to jest ten wyjątek 1 na 1xxxx :P

Opublikowano
16 minut temu, Łukasz13 napisał:

Spróbuj podmienić ta dv, może nie zawsze się domyka, możesz kupić z febiego za 100 pare zł, tańsza a wygląda jak org.

Sprawdzałem po wymontowaniu i wyglądał na sprawny ale może co kilka dni się zatnie i robi taki problem. Wymienię bo juz dużo opcji nie zostało....

Opublikowano

Zawor zamówiłem czekam ale pojawił się kolejny problem. Auto strasznie szarpie podczas przysieszania. Pojawił się błąd 16684 oraz 16685 wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Cewki wymieniłem 60 tys. km temu przed założeniem lpg ( były sprawne) założyłem je dziś i auto dalej szarpie. Logów nie dam rady zrobić bo od 3 tys obrotów silnik chce wyskoczyć z ramy... Co sprawdzic? Jakies sugestie? 

Opublikowano

Szczelność gniazda wtryskiwacza i wkrętki gazowej na tym cylindrze. Świece podmieniałeś?

Najgorszy scenariusz to już się pewnie domyślasz jaki może być...

Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

Szczelność gniazda wtryskiwacza i wkrętki gazowej na tym cylindrze. Świece podmieniałeś?

Najgorszy scenariusz to już się pewnie domyślasz jaki może być...

Rok temu wszystkie gniazda wtryskiwacza założone nowe na klej przy okazji ogarniania kolektora po poprzednim gazowniku. Kolektor wpadł inny uzywany, gniazda wtrysków nowe oraz nowe wkrętki gazowe również na klej. Tu nie będzie raczej problemu, jeśli świecą nie pomoże to kompresję trzeba sprawdzić?  :( ?

Opublikowano

Sprawdź jeszcze zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. Też potrafił mieszać z wypadaniem zapłonu i doładowaniem.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Sprawdź jeszcze zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. Też potrafił mieszać z wypadaniem zapłonu i doładowaniem.

Zaworek jednokierunkowy wymieniony tydzień temu. Stary był cały lecz miał już słabszą sprężynkę niż nowy. Przed chwilą zmieniłem kolejność świec i cewek i porobiłem logi. Auto nie szarpało błędy nie wróciły ale dupochamownia wyczuwa nierównomierne przyśpieszanie (bardzo krótkie zacinki)

http://vaglogi.pl/log-003_020_0gnH25.html

http://vaglogi.pl/log-003_033_u2x7k.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_B79w2f5.html

tu widać że doładowanie faluje jak zmieniłem bieg na 4 

http://vaglogi.pl/log-115_118_VB4905.html

Dodatkowo dziś zauważyłem że są chwile gdzie czujnik ciśnienia doładowania na biegu jałowy  pokazuje raz 1040 raz 1050 raz 1000  gdzie wymagane ciagle pokazuje 999, będę szukał nowego. Mam nadzieje że najgorszy scenariusz się nie potwierdza skoro czasem jest moc .....

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano

Gniazda czyste pierwsze wygląda tak 

20211227_184040.jpg

Opublikowano

Witajcie ponownie. 10 dni temu wymieniłem DV oraz założyłem uzywany zawor ciśnienia doładowania bo był błąd 16490. Dziś znowu brak mocy. Podjechałem na stację zatankować i po ponownym uruchomieniu moc wróciła. Na vagu pojawił się znowu blad 16490. Czy może powodować tryb awaryjny i odcięcie doladowania? Z drugiej strony miałbym pecha aby okazało się że 2 czujnik też jest uszkodzony. Wtyczka czyjnika wygląda dobrze i nikt tam nie majstrował...

20220110_181737.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...