Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Słaby wynik na hamowni


arek87

Rekomendowane odpowiedzi

dobrze ze powstal taki temat bo mam podobny problem. Podepne sie i zapytam jak tak lopatologicznie sprawdzic szczelnosc dolotu. gdzie sie wpiac z kompresorem? jakies konkretne cisnienie musi byc czy poprostu dmuchnac? szukalem w necie i wszyscy pisza zeby to zrobic ale nie ma dokladnie jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność to chyba należy zacząć od manometru jakiegoś i sprawdzić ciśnienia w trakcie jazdy. Później oględziny przewodów.

Jeśli chodzi o moje turbo to wydaje się że sztanga od WG jest za długa i ciągle otwarta. W sobote sprawdzę jej działanie albo od razu turbo z wozu ;)[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 23:51_________________________________________________Dzisiaj sprawdziłem WG . Sztanga zaczyna się otwierać przy 0,25 bara a przy 0,45 jest juz full otwarta. to chyba nie jest dobrze co? Myślę że powinna ruszyć się dopiero przy 0,55-0,6 bara więc jest źle wyregulowana. Jeśli się mylę proszę poprawić. gruszka szczelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi czy to normalne ze na jedynce nie laduje prawie wogole (albo delikatnie bo nie zwrocilem uwagi), na dwojce 0.2, dopiero na 3 jest ok 0.45, na 4 tez, robilem wlasnie test z dobrym N75 i czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jedynce to cięzko rozpedzic te nasze pipidówki(k03). Wszelkie badania odbywają się na 3 biegu od 1500 do 6000 obrotów(lub do odcięcia jak kto woli :naughty:)

(albo delikatnie bo nie zwrocilem uwagi)
tak jest właśnie na jedynce :tongue4: [br]Dopisany: 08 Maj 2009, 22:36_________________________________________________tym sprawdzałem WG. Manometr,trójnik,kilka wężyków(o odpowiednich średnicach) i oczywiście źródełko sprężonego powietrza z tzw pistoletem :wink4:

kkk_k03_wg_test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mnioe to czeka, narazie musze jednak DV i n75 sprawdzic a pozniej i tak wyjmuje turbululum zeby dokladnie WG sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra sprawdzilem ustawienie wg po wyjęciu turbo. Skręciłem troche sztange ale doładowanie dalej jest 0,25 b. gruszka jest szczelna ale otwiera się za wcześnie bez wzgledu na ustawienie wg. jakies pomysly? :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra sprawdzilem ustawienie wg po wyjęciu turbo. Skręciłem troche sztange ale doładowanie dalej jest 0,25 b. gruszka jest szczelna ale otwiera się za wcześnie bez wzgledu na ustawienie wg. jakies pomysly? :confused4:

grucha do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odezwij sie do jakiegos zakladu ktory ogarnia temat turbin i sie zapytaj czy mozna cos takiego kupic/albo naprawic. poszukaj na szrotach/gieldach bo czasami mozna dostac a jak nie to tylko nowa turbina pozostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie,ze podpasuje-dzwon i dogadaj sie z gosciem :wink4:[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 01:07_________________________________________________tylko ten "przyczep" jakis wygiety,albo mi sie zdaje-niech sie znawcy wypowiedza...ja mysle ze podejdzie, :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tez mi sie wydaje ze dziwny jakis jest :wink4:[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 13:49_________________________________________________Ta gruszka to z poprzecznego silnika jest :kwasny:http://moto.allegro.pl/item642859654_turbina_kkk_k03_ibiza_cupra_r_tuning_silnika.html np z takiego turbo[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 13:57_________________________________________________Gruchę wymieniłem ale nie dało to efektu. Badając dalej doszedłem że n75 nie działa jak powninien. (nie jest wogóle sterowany). Napięcie na wtyczce jest, zaworek cyka... Jakież było moje zdziwienie gdy w wężyku idącym z n75 do dolotu znalazłem kawałek plastiku który go w 100% zatkał, a tym samym nie dawał ujścia ciśnienia z n75. teraz ładuje 0,7 bara w maxie i jedzie tak jak powinno :kox: teraz mogę zabierać się za podkręcanie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arek87 no widzisz w koncu znalazłeś :wink4:. Tzn który wężyk, od muszli do N75, od N75 do WG, czy od N75 do dolotu tylko tam nie ma wężyka tylko gumowa krótka konstrukcja dolotu :wink4:. Gruszak i tak Ci się przyda bo ja jej używalem rok, więc jest jak nowa i posłuży :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o miejsce laczenia n75 z dolotem.Mam tipa także mam tam taki gumowy wężyk, który był właśnie zapchany :evil: ale już ok jest. Natomiast stwierdzam że drugie 50% dała mi twoja gruszka o niebo sztywniejsza od mojej+dobre naciągniecie :naughty: Ogólnie stwierdziłem że do wymiany mam wszystkie wężyki podciśnieniowe bo się zaczynają łamać :confused4:. testowałem autko i wskazówka spokojnie oparła mi się o 200 km/h i dalej ciągnął ale opony max 190 tylko :decayed: obecnie jestem w trakcie szukania lewego nadkola od s4 :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...