[B6] Do czego sluza te przyciski? (climatronik)

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Posiadam audiczke od pol roku juz prawie, i nadal nie wiem co dokladnie robia przyciski:

    http://lukasz.murka.net/02042007.jpg

    1) Pierwszy od góry po lewej (podobno zamkniety obieg - tak mowi instrukcja)

    2) Drugi od gory po lewej (podobno klima chodzi na mniejszych obrotach przez co mniej pali silnik - takie slyszalem teorie)

    3) Trzeci od gory po lewej...to juz wogole nikt nie wie...i w instrukcji nic nie ma na ten temat...

    Za podpowiedzi dziekuje z gory.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    1. No, zamknięty obieg - nie pobiera powietrza z zewnątrz. Przydatne jak jakiś smród (w korku, jazda za furką z gnojówką itp) z zewnątrz dochodzi. Trzeba pamiętać o wyłączeniu, bo jak za długo masz uruchomione, to szyby bardzo parują.

    2. No, dokładnie . Wyłącza sprężarke od klimy.

    3. NIe widzę dokłądnie co tam w środku jest, ale zdaje sie, że "A" od Automatic. Prawdopodobnie automatyczne włączanie gadżetów (grzanie, klima itp) uzależnione wyłącznie od temp zaprogramowanej na klimatroniku. Innymi słowy auto decyduje w jaki sposób i którymi nawiewami utrzymać zadaną przez Ciebie temp.

    Tak to sobie koncypuję.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    2. No, dokładnie . Wyłącza sprężarke od klimy.

    czyli leci sobie nawiew...ale bez klimatyzacji tak?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam inny panel sterowania klimatronikiem :confused:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    czyli leci sobie nawiew...ale bez klimatyzacji tak?
    Tak mi to ktoś kiedyś tłumaczył. Chociaż nie ukrywam, że wydaje mi sie, ze jak latem jechałem i ECON włączyłem to cóś tam lekko zimnem dmuchało :biggrin:
    Mam inny panel sterowania klimatronikiem
    Masz też inne autko. Imatys ma B6, a tymczasem nawet w B5 w 1999 był inny klimatronik niż w Twoim :smile:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Trzeci od gory po lewej...to juz wogole nikt nie wie...i w instrukcji nic nie ma na ten temat...

    no 3 to troszke inaczej wit bo mam taki sam klimatornik i to "A" to jest automatyczny obieg wew jak jest jakies mocno zanieczyszczone powietrze to sam przeskakuje tak mi to ktos kiedys tlumaczyl u mnie nie wiem czy dziala bo mam czujnik G232 walniety aon jest od tego trzeba wymienic

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Iceman

    1 obieg zamknięty

    2 wyłącza klime

    3 niemam pojęcia :rotfl:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    no 3 to troszke inaczej wit bo mam taki sam klimatornik i to "A" to jest automatyczny obieg wew jak jest jakies mocno zanieczyszczone powietrze to sam przeskakuje tak

    w dokumentacji jest napisane, że (1) to ręczne włączanie obiegu, a (3) to automatyczne.

    Także możesz mieć rację, że samo włącza się...Sądząc po nazwie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No ten 3 z opisem A ma czujnik i sprawdza zanieczyszczenie powietrza , jak coś nie halo to odpala cyrkulacje wewnętrzną , ale na smród szamba niestety nie działa :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    w dokumentacji jest napisane, że (1) to ręczne włączanie obiegu, a (3) to automatyczne.
    No ten 3 z opisem A ma czujnik i sprawdza zanieczyszczenie powietrza , jak coś nie halo to odpala cyrkulacje wewnętrzną , ale na smród szamba niestety nie działa :D

    No, Imatys i wszystko masz jasne.

    1. Działa na smród szamba - włączane manualnie

    2. Wyłącza chłodzenie - włączanie manualnie

    3. Działa na puszczane bąki - włączanie automatycznie.

    :rotfl::rotfl::rotfl:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    w dokumentacji jest napisane, że (1) to ręczne włączanie obiegu, a (3) to automatyczne.
    No ten 3 z opisem A ma czujnik i sprawdza zanieczyszczenie powietrza , jak coś nie halo to odpala cyrkulacje wewnętrzną , ale na smród szamba niestety nie działa :D

    No, Imatys i wszystko masz jasne.

    1. Działa na smród szamba - włączane manualnie

    2. Wyłącza chłodzenie - włączanie manualnie

    3. Działa na puszczane bąki - włączanie automatycznie.

    :rotfl::rotfl::rotfl:

    dobre dobre...rozwiazywanie spraw na wesolo jest ok :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hehehe ten trzeci to jest obieg z użyciem "filtra węglowego" (to jest taki wynalazek dla alergików) :wink: pierwszy czyli obieg zamyka dopływ powietrza z zewnątrz a ten drugi zamyka i filtruje np: pyłki kwiatów i inne ustrojstwa hehe ale to jest na 99.9 % nie chce tu nikogo w błąd wprowadzać lepiej sie jeszcze gdzieś upewnić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czy tak ma być że na początku jazdy climatronic dmucha ciepłem tylko z zewnętrznych kratek konsolia a środki nic, czy wszyscy tak maja? :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy