Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów A4 B6 AVJ


JARO/333/

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zrobiłem logi po wymianie tłoka w którym wypaliła się dziura, honowanie, nowe pierścienie, panewki, uszczelniacze zaworów, ciśnienie około12 barów, mały remoncik,  proszę o analizę logów. Dziękuje za pomoc.

Dynamiczne 002 i 033.txt Dynamiczne 003 i 020.txt Dynamiczne 090 i 093.txt Dynamiczne 115 i 118.txt Statyczne grupa 002 i 033.txt Statyczne grupa 001 i 003.txt Statyczne grupa 090 i 093.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczne do odcinki się robi ale pewnie silnik jeszcze na dotarciu? Wygląda w miarę ok poza rozrządem, którego synchro jest poza tolerancją.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Dynamiczne do odcinki się robi ale pewnie silnik jeszcze na dotarciu? Wygląda w miarę ok poza rozrządem, którego synchro jest poza tolerancją.

Tam synchro w ogóle jest do d....

Skacze jak ...yd po pustym sklepie

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedz, co mam zrobić? wymiana łańcuszka? znaki trochę są  przestawione. po  odpaleniu trochę go słychać. czy to załatwi sprawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele. Wyciągnięty łańcuch, źle złożony rozrząd, przekłamania czujnika, wytarte zębatki na wałkach, luźny pasek rozrządu i co tylko chcesz :D To, że chwilę hałasuje to wcale nie znaczy, że niesprawny, bo ten typ tak ma. Tolerancja jest -3 do +6, masz -9, tak jakby o pół ząbka przestawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pasku rozrząd ustawiony na znakach, miałem mały problem bo ktoś podmienił głowice na anb i kółko jest z złym umiejscowieniem znaku i pasek jest na brzegu, ale to chyba nie powinno wpływać na dobre ustawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups, czy to znaczy że te kółkoIMG_20211217_165702.thumb.jpg.fa61fe30f3bae95ae76e372191ae3422.jpg może mi to wszystko zaburzać? podsyłam fotkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, JARO/333/ napisał:

Ups, czy to znaczy że te kółkoIMG_20211217_165702.thumb.jpg.fa61fe30f3bae95ae76e372191ae3422.jpg może mi to wszystko zaburzać? podsyłam fotkę.

Wg. katalogu do avj  powinno być z literką G tak wyczytałem. Masz racje tu znak jest w dolinie a powinien chyba być na górce. Dobrze to odczytuje wg. oryginalnego znaku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to raczej nie jest nie możliwe znaki na wałku wydechowym idealnie się pokrywały, to zdjęcie nie do końca obrazuję problem jest robione pod kątem i dlatego tak to widać. Robiłem je bo szukałem czy jest właściwy numer koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, sprawdzałem to, też tak myślałem, ale jeszcze gorzej pasek wystałe poza, czyli wybrałem tą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcąc przestawić rozrząd żeby poprawić z -9 co mam zrobić pasek o ząbek w prawo czy w lewo? czy zacząć od czegoś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2022 o 00:11, Dev napisał:

Tam synchro w ogóle jest do d....

Skacze jak ...yd po pustym sklepie

Po zmianie łańcucha, ślizgów umyciu napinacza mam teraz w grupie 093 wartość minus 6 w grupie 091 jest od -1 do 0. czyli coś ta wymiana dała, silnik trochę spokojniej pracuje, nie słychać tak mocno gdakania, ale chyba teraz słyszę cykanie napinacza. Czy sprawny napinacz wydaje jakieś dźwięki? Pasek ustawiony jak poprzednio bez żadnych przesunięć. Ciśnienie sprawdziłem ale chyba mam wadliwy miernik bo wskazał mi max 50 psi. Podłączyłem go do sprężarki i przy 4 barach wskazał około 30 PSI. pożyczę inny miernik i spr. jeszcze raz. Kupiłem kolejne koło na wałek rozrządu, ale jeszcze nie dotarło. jak dotrze będę jeszcze kombinował jeszcze raz z przestawieniem o ząbek tylko jeszcze raz chcę potwierdzić w którą stronę, pasek sztywno kółko na rozrządzie w prawo o ząbek czy kółko na znaku a pasek w prawo o ząbek.  Łańcuszek był minimalnie rozciągnięty.  Czy jest jeszcze coś do sprawdzenia, poprawienia? Dziękuję za pomoc ale muszę jeszcze temat dokończyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...