Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 17536, 17831, 17819, 17538 i 16825 w A6 C5 2.4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dzisiaj postanowiłem przeskanować sobie błędy w aucie i oto one :

6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) 
            P1128 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17831 - Zespół 1; układ doprowadzania wtórnego powietrza 
            P1423 - 35-00 - za mały przepływ
17819 - Zespół 2; układ doprowadzania powietrza wtórnego 
            P1411 - 35-10 - za mały przepływ - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.) 
            P1130 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16825 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa 
            P0441 - 35-10 - Nieprawidłowy przepływ - Sporadyczny

 

Ogólnie autko fajne jeździ, lecz czasem za bardzo dymi rozumiem że niskie temperatury bo zima itd ale w lecie było podobnie. Jest to raczej para wodna lecz chciałbym w jakiś sposób obnizyć dymienie z tego autka bo jest to dosyć uciążliwe.

Check się cały czas pali od dawna, nie utrudnia mi to życia lecz fajnie było by się go pozbyć jeżeli go usune to po 200 km znowu się zapala.

Co do katów są to nowe zamienniki więc raczej znimi wszystko jest ok, wcześniej były stare zapchane.

 

Macie pomysły jak pozbyć się tego błędu z ubogą mieszanką ? Czym to może być spowodowane ? Myśle żeby przy nastepnej wymianie filtrów odrazu wymienić wszystkie świecie, od kupna auta nie wymieniałem ,a poprzedni właściciel raczej tego też nie robił.

Możliwe że też jest to kwestia regulacji gazu no ale pewności nie mam bo mechanikiem to ja nie jestem.

270647772_456099079454678_3016611221300149271_n.jpg

Opublikowano (edytowane)

GAz pewnie do strojenia. LOG statyczny i dynamiczny 2+33 na obu paliwach do zrobienia i masz zapewne nieszczelność w układzie sai i evap. Uzupełnij profil

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Jestem w tym zielony, możesz mi podpowiedzieć jak zrobić ten log statyczny i dynamiczny 2+33 ??

Jak sprawdzić tą nieszczelność ?? Czy jest jakis sposób na to ?

Opublikowano

Użyj opcji szukaj. Nieszczelności najlepiej dymem albo kompresorem, trzeba wiedzieć gdzie, jak i ile dmuchnąć. Zlokalizuj pompę SAI i najpierw pomacaj wszelkie rurki, przewody. Nie wiem jak w 2.4 ale zaworek od evapu jest zwykle przy puszce filtra powietrza.

Co do logów masz instrukcje i filmiki. Wybacz ale nie będę dublować. W dziale diagnostyka masz instrukcję dla 1.8t ale zasada jest ta sama w każdej benzynie. Dodatkowo statycznego zrób 90+93 o ile masz polifta ale nie wiem, bo nie ma w profilu. Jeśli przedlift to zamiast 2+33 robisz 2+7, bo grupa 33 będzie raczej pusta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...