Mako1994 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Witam. Dzisiaj postanowiłem przeskanować sobie błędy w aucie i oto one : 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny 17831 - Zespół 1; układ doprowadzania wtórnego powietrza P1423 - 35-00 - za mały przepływ 17819 - Zespół 2; układ doprowadzania powietrza wtórnego P1411 - 35-10 - za mały przepływ - Sporadyczny 17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.) P1130 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny 16825 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa P0441 - 35-10 - Nieprawidłowy przepływ - Sporadyczny Ogólnie autko fajne jeździ, lecz czasem za bardzo dymi rozumiem że niskie temperatury bo zima itd ale w lecie było podobnie. Jest to raczej para wodna lecz chciałbym w jakiś sposób obnizyć dymienie z tego autka bo jest to dosyć uciążliwe. Check się cały czas pali od dawna, nie utrudnia mi to życia lecz fajnie było by się go pozbyć jeżeli go usune to po 200 km znowu się zapala. Co do katów są to nowe zamienniki więc raczej znimi wszystko jest ok, wcześniej były stare zapchane. Macie pomysły jak pozbyć się tego błędu z ubogą mieszanką ? Czym to może być spowodowane ? Myśle żeby przy nastepnej wymianie filtrów odrazu wymienić wszystkie świecie, od kupna auta nie wymieniałem ,a poprzedni właściciel raczej tego też nie robił. Możliwe że też jest to kwestia regulacji gazu no ale pewności nie mam bo mechanikiem to ja nie jestem.
przem8 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Opublikowano 16 Stycznia 2022 (edytowane) GAz pewnie do strojenia. LOG statyczny i dynamiczny 2+33 na obu paliwach do zrobienia i masz zapewne nieszczelność w układzie sai i evap. Uzupełnij profil Edytowane 16 Stycznia 2022 przez przem8
Mako1994 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2022 Jestem w tym zielony, możesz mi podpowiedzieć jak zrobić ten log statyczny i dynamiczny 2+33 ?? Jak sprawdzić tą nieszczelność ?? Czy jest jakis sposób na to ?
przem8 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Użyj opcji szukaj. Nieszczelności najlepiej dymem albo kompresorem, trzeba wiedzieć gdzie, jak i ile dmuchnąć. Zlokalizuj pompę SAI i najpierw pomacaj wszelkie rurki, przewody. Nie wiem jak w 2.4 ale zaworek od evapu jest zwykle przy puszce filtra powietrza. Co do logów masz instrukcje i filmiki. Wybacz ale nie będę dublować. W dziale diagnostyka masz instrukcję dla 1.8t ale zasada jest ta sama w każdej benzynie. Dodatkowo statycznego zrób 90+93 o ile masz polifta ale nie wiem, bo nie ma w profilu. Jeśli przedlift to zamiast 2+33 robisz 2+7, bo grupa 33 będzie raczej pusta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się