Matizz4 Opublikowano 1 Lutego 2022 Opublikowano 1 Lutego 2022 Cześć wszystkim, Chciałbym zasięgnąć rady odnośnie problemu jaki mam w mojej B7. Posiadam A4 B7 z silnikiem 1.8t BFB quattro z wtryskami od BEX i mapą na nie całe 200KM, posiadam w nim LPG jednak przypadłość występuje na obu paliwach. Problem polega na tym że gdy samochodowem zrobię krótką trasę, dajmy na to 10km, to przy obrotach 2500, 3000 na 3 czy 4 biegu, odpycha się aż miło, jednak gdy zrobię 50, 60km i depnę przy podobnych obrotach samochód przyspiesza ale już nie ma takiego odejścia. Audi zakupiłem latem i myślałem że przy temperaturze ok. 30 stopni to normalne, seryjny intercooler może nie dawać rady, jednak teraz mamy luty i temp. Około zera i występuje podobny problem. Jak myślicie to dalej może być problem natury intercoolera? Poprostu nie wyrabia? Czy jednak problem tkwi w czym innym? Dodam że po zakupie miałem problem z zaworem doładowania turbiny, ponieważ przy równoramiennym przyspieszaniu przy 2 i 4 tys obrotów dostawał muła jakby go coś blokowało, komputer pokazał przeładowanie w tym zakresie, wymiana zaworu rozwiązała problem, niestety nie wiem czy przed wymianą zaworu aktualny problem też występował. Dzięki za odpowiedzi, Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 1 Lutego 2022 Opublikowano 1 Lutego 2022 (edytowane) Logi porób, nikt tu szklanej kuli nie ma. Edytowane 1 Lutego 2022 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się