Alik87 Opublikowano 14 Lutego 2022 Autor Opublikowano 14 Lutego 2022 Najlepsze że pomaga? Korekty poprawiają się w znacznym stopniu. Jak na pierwszym cylindrze miałem 1.20 tak teraz 0.68, reszta blisko 0.
dekiel 13 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 W dniu 13.02.2022 o 12:24, kamil-vag napisał: dokładnie, półsyntetyczny musi być, czyści i smaruje, ja używam Valvoline Scooter 2T ? Kamil a LM diesel spulung nie lepszy nawet wlany na rezerwie?
kamil-vag Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 spulung tylko czyści.. jest inny dodatek do smarowania: LIQUI MOLY 5122 ale już chyba lepiej kupić bańkę dobrego 2T
Alik87 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Opublikowano 15 Lutego 2022 Po moim przykładzie, bierzesz kanister, do niego wlewasz 1 litr dobrego oleju do 2T, dolewasz 5 litrów ON, mieszasz i do baku. Tam dobrze by było mieć conajmniej 1/4 do 1/2 ON. Ta dawka jest szokująca, i dobrze by było zrobić to gdzieś na trasie, i zaznaczam … przed cała akcją wymienić filtr paliwowy, żeby niespodzianki nie było. Maksymalnie dwa razy bym to zrobił, a później już tylko doraźnie 100ml/200ml na bak. U mnie działa, sprawdzone na korektach wtrysków, ale efekt jest długo falowy, około 5 do 10tys km, i można od zyskać korekty bliskie fabryce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się