Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza Logow A4 b6 1.8t BFB Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam instalacje stag gofast 200, silnik 1.8t 163km, no i problem polega na tym ze duże mam spalanie przy normalnej jeździe 15-16l przy dynamicznej 18,5. Z miesiąc temu gazownik wymienił mi filtry i naprawił przewody bo gaz się ulatniał z nich, natomiast spalanie się nie poprawiło, zauwazyl ze reduktor mam do 150km, a mam 163km, teraz pytanie czy to może byc wina reduktora, który jest do 150km i xzy zmienić reduktor na taki który obsługuje do mocy 250km. Wtryski sa zmienione na bexa, ale nie bylo robionej zadnej mapy czy modow poprzedni wlasisciel je zalozyl. Jeszcze planuje zmienić filtr powietrza i sprawdzić świece w jakim sa stanie . Moze ktos ogarnia logi ponizej zostawiam linki do logow statycznych i dynamiczych;

https://log.tunezilla.com/s/gbfpyb94 PB 

https://log.tunezilla.com/s/8HUU6XWs PB 

https://log.tunezilla.com/s/UlYRNGlH LPG 

https://log.tunezilla.com/s/N732OsU1 LPG

 https://log.tunezilla.com/s/dXTxJ9KI LPG

 https://log.tunezilla.com/s/KtNRsqD2 PB 

https://log.tunezilla.com/s/k4sLrDz8 LPG

 https://log.tunezilla.com/s/R3Jwg0HB PB

Opublikowano

GAz do regulacji, a wtryski z bexa trzeba przypisać w sofcie. Jak masz reduktor acr01 czarny to on spokojnie obsłuży 200KM. Poza tym masz zasilanie fi6mmm więc wsadzenie mocniejszego reduktora wymaga przerobienia zasilania i wymianę zaworu w butli.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Od kogoś z grupy na facebooku, dostałem informacje, ze mi cofa zapłon na benzynie, no i ze gaz do regulacji tez dostałem taka informacje, szczerze mówiąc nie znam się i czy widać na wykresach ze cofa zapłon? Gazownik mówił ze gaz nie jest do regulacji czyli slaby gazownik trzeba go zmienić, czarny jest do 150km, wiec jak ma obsłużyć 200km ma jakoś zapas w sobie ? Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez diplo1123
Opublikowano

Na gazie masz za bogato. Cofki występują ale sporo przyczyn może być, teoretycznie mieszczą się w maks dopuszczalnym zakresie.

51 minut temu, diplo1123 napisał:

czarny jest do 150km, wiec jak ma obsłużyć 200km ma jakoś zapas w sobie ?

Chcesz o tym podyskutować? Ja wiem z autopsji i każdy obeznany w temacie Ci to powie. Czarny acr01 różni się od czerwonego(250) króćcem wyjściowym gazu i zasilaniem. MIałem wersję 150 w a3, które miało 208KM i jeszcze był zapas.

Ten gaz to chyba dawno montowany skoro taki prehistoryczny ster masz jak stag200?

Jakie wtryskiwacze gazowe?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, przem8 napisał:

Nie chce dyskutować ja wiedzy nie mam, chciałem tylko się dopytać, czy oby na pewno tak było. Gaz zakładany był w 2019 roku auto kupiłem z założonym gazem 2 miesiące temu. Wtryski są Barracuda 115Nl. Numer SN:181215084532. Sterownik mój znajomy ma do oddania stag 4 , myślałem żeby go ewentualnie przełożyć kiedyś.

 

Edytowane przez diplo1123
Opublikowano

Butle też masz zamontowaną do jazdy na wstecznym? To jest do poprawki i będzie to jeździć jak popoprawiasz to druciarstwo.

Poza tym jeśli masz rzeczywiście wtryskiwacze z bex to trzeba je ogarnąć w sofcie, a najlepiej od razu zrobić program :D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Butle też masz zamontowaną do jazdy na wstecznym? To jest do poprawki i będzie to jeździć jak popoprawiasz to druciarstwo.

Poza tym jeśli masz rzeczywiście wtryskiwacze z bex to trzeba je ogarnąć w sofcie, a najlepiej od razu zrobić program :D

Druciarstwo masz na myśli także zmianę wtrysków tak?Soft zrobilbym pewnie jakbym cos jeszcze zmodzil bo tak to bez sensu chyba?No nic dzięki wielkie za informację znajdę jakiegoś może ogarniętego gazownika co mi dobrze mape zrobi i sprawdze swiece

Opublikowano

Jak zaczniesz modzic więcej to ta instalacja będzie za słaba:P Do ugrania 190kuni teraz więc różnica będzie znaczna. 

Opublikowano

Dobra wiec tak, świece wymienione na platynowe, jedna cewka po sprawdzeniu oporności okazało się, ze jest z innego auta i w ogóle nie sprawna nie wiem jak auto chodziło na 4 garach, podczas wyciągania cewek na odpalonym silniku dopiero dostała jakiegoś zwarcia i całkowicie padła, ale no najwidoczniej przez to wypadał zapłon, instalacja poszła do regulacji bardzo bogata mieszanka była, po regulacji spalanie gazu autostrada 120-130kmh plus czasem kogoś sobie wyprzedziłem z lekkim butem wynosi 12,7l gazu wiec myślę, ze okej. Dzięki za pomoc :)

Opublikowano

Mój BFB też w quattro spali max . 11 w takich warunkach.

Zrób logi jeszcze raz 2+33 PB+LPG 3+20 115+118.

Opublikowano
13 godzin temu, pelonek1 napisał:

Mój BFB też w quattro spali max . 11 w takich warunkach.

Zrób logi jeszcze raz 2+33 PB+LPG 3+20 115+118.

Jaka masz instalacje LPG? U mnie jest w ogóle stary sterownik Stag 200 GOFAST, przez który też może być troszkę większe spalanie

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, diplo1123 napisał:

Jaka masz instalacje LPG? U mnie jest w ogóle stary sterownik Stag 200 GOFAST, przez który też może być troszkę większe spalanie

Tak z grubsza to mam sterownik LPG Tech DUO, wtryski Yeti, reduktor Stag R01 czerwony.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

No wiec wlasnie

1 godzinę temu, pelonek1 napisał:

Tak z grubsza to mam sterownik LPG Tech DUO, wtryski Yeti, reduktor Stag R01 czerwony.

No wiec właśnie, a ja starego staga 200, z wtryskami barracudy 115 i reduktor czarny staga do 150km, ale podobno może obsłużyć 200, jak kolega wyzej pisał. Wiec zapewne bedziesz miał lepsze spalanie w głównej mierze tez przez sterownik i ustawienia 

Opublikowano
3 minuty temu, diplo1123 napisał:

No wiec wlasnie

No wiec właśnie, a ja starego staga 200, z wtryskami barracudy 115 i reduktor czarny staga do 150km, ale podobno może obsłużyć 200, jak kolega wyzej pisał. Wiec zapewne bedziesz miał lepsze spalanie w głównej mierze tez przez sterownik i ustawienia 

Jak korekty w grupie 33 w okolicy 0 to nie ważne czy instalacja stara czy nowa, musi być dobrze i do spalania trzeba się przyzwyczaić. Jak widać po Twoich logach, przed regulacją miałeś bogatą mieszankę, także instalacja jest wystarczająca do Twojego auta.

Z ciekawości pokaż loga 2+33 na lpg po regulacji.

Opublikowano
46 minut temu, diplo1123 napisał:

Wiec zapewne bedziesz miał lepsze spalanie w głównej mierze tez przez sterownik

Co ma piernik do wiatraka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...