Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał:

Wtryski pętlą. Sprawdz ciśnienie paliwa podczas jazdy, przepływka też jakby trochę zaniżała i strasznie cofa zapłony. Lpg to dramat w tym momencie. Już lepiej na benie jeździć. 

W VCDS można sprawdzić ciśnienie paliwa? 

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Nie. 

A polecisz sprzęt którym można to sprawdzić. 

Opublikowano

Tak, manometr i długi wężyk. 

Równie dobrze może być wina softu ale serii nie masz jak wgrać więc lepiej zacząć od cisnienia paliwa, bo nie może tak być jak teraz. 

Opublikowano

Nie będę już kolegi @przem8 powielał ale dla potwierdzenia:

- program jest na 100%,

- turbo słabo wstaje,

- wtryski pętlą zarówno na PB jak i na LPG i trochę mało paliwa na PB jak na auto po programie. Jakie masz wtryski? Być może to wina seryjnych wtrysków z BFB.

- cofa zapłony. Na jakim paliwie logi? 95 czy 98?

- LPG dramat bo korekty w grupie 33 prawie w pełnym możliwym zakresie +/-25. Lepiej na tym nie jeździj. Dobrze, że ten specjalista nie wziął nawet złotówki bo za takie coś to powinien Ci słono dopłacić :wink:

 

Opublikowano
4 minuty temu, pelonek1 napisał:

Nie będę już kolegi @przem8 powielał ale dla potwierdzenia:

- program jest na 100%,

- turbo słabo wstaje,

- wtryski pętlą zarówno na PB jak i na LPG i trochę mało paliwa na PB jak na auto po programie. Jakie masz wtryski? Być może to wina seryjnych wtrysków z BFB.

- cofa zapłony. Na jakim paliwie logi? 95 czy 98?

- LPG dramat bo korekty w grupie 33 prawie w pełnym możliwym zakresie +/-25. Lepiej na tym nie jeździj. Dobrze, że ten specjalista nie wziął nawet złotówki bo za takie coś to powinien Ci słono dopłacić :wink:

 

Wtryski raczej seryjne. Auto kupione 2 miesiące temu  z DE. Bez historii. Paliwo to 95.

Dzisiaj byłem u gazownika bo miałem błąd ubogiej mieszanki. Podłączył kompa i powiedział ze na pb są korekty długoterminowe na poziome 18. Powiedział ze trzeba zająć się co się dzieje na pb żeby dobrze zrobić lpg. Dodał 15% na lpg żeby nie było ubogo na lpg. Taka to historia. 
I teraz pytanie od czego zacząć ? 
 

Opublikowano
2 minuty temu, A4_B6_1.8T napisał:

Wtryski raczej seryjne

To raczej bez zmiany wtrysków na chociażby 320cc z BEXa oraz korekty programu pod te wtryski nic dobrego tu nie będzie.

4 minuty temu, A4_B6_1.8T napisał:

Dzisiaj byłem u gazownika bo miałem błąd ubogiej mieszanki. Podłączył kompa i powiedział ze na pb są korekty długoterminowe na poziome 18

Zmień gazownika jak takie bajki opowiada, jak jeździłeś na LPG to korekty długoterminowe w 32 masz z LPG a nie z PB.

5 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

Paliwo to 95.

Wypal do końca, zalej dobrego 98, może chociaż nie będzie zapłonów cofał, przy okazji świece nowe NGK PFR6Q jak dawno nie były zmieniane.

 

7 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

Dodał 15% na lpg żeby nie było ubogo na lpg.

Takie dodawanie to można zrobić jak jest po całości idealnie równo wystrojone, co u Ciebie nie jest, a i tak nie zawsze wychodzi dobrze przy takim podlewaniu suwakiem bądź po korektach ale po całości.

Żeby dobrze wystroić po korektach od obrotów to trzeba trochę pojeździć i LPG przepalić.

 

8 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

I teraz pytanie od czego zacząć ? 

Jeśli chodzi o mnie to wgrałbym serię i zrobił logi, to na początek.

Opublikowano
19 minut temu, pelonek1 napisał:

To raczej bez zmiany wtrysków na chociażby 320cc z BEXa oraz korekty programu pod te wtryski nic dobrego tu nie będzie.

Zmień gazownika jak takie bajki opowiada, jak jeździłeś na LPG to korekty długoterminowe w 32 masz z LPG a nie z PB.

Wypal do końca, zalej dobrego 98, może chociaż nie będzie zapłonów cofał, przy okazji świece nowe NGK PFR6Q jak dawno nie były zmieniane.

 

Takie dodawanie to można zrobić jak jest po całości idealnie równo wystrojone, co u Ciebie nie jest, a i tak nie zawsze wychodzi dobrze przy takim podlewaniu suwakiem bądź po korektach ale po całości.

Żeby dobrze wystroić po korektach od obrotów to trzeba trochę pojeździć i LPG przepalić.

 

Jeśli chodzi o mnie to wgrałbym serię i zrobił logi, to na początek.

No też tak jakoś mi to nie pasuje. Korekty robią się z tego na czym sie jeździ. Co do świec to dzisiaj rano zmieniłem na nowe takie jak podałeś. W sumie takie same były też w aucie. 

A gdzie można zdobyć / kupić serie żeby grać? Oczywiście ja nie będę tego robił ale mam w okolicy osobę która wie jak wgrać. Ogólnie nie zależy mi na programie i mocy. Jeżdżę spokojnie haha jak dziadzia do 3,5 tysiaca .

Będę szukał też nieszczelności skoro mówicie że gdzieś musi być. 

A czy reset i jazda na PB przez np 200 km coś nam pokaże więcej czy nie ma to znaczenia? 

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

A czy reset i jazda na PB przez np 200 km coś nam pokaże więcej czy nie ma to znaczenia? 

Bez sensu, jednak jazda na LPG nie jest wskazana w Twoim przypadku.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
8 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

A gdzie można zdobyć / kupić serie żeby grać?

Zapytaj gdzieś w którymś z działów może na ogólnym B6.

Opublikowano
8 minut temu, pelonek1 napisał:

Bez sensu, jednak jazda na LPG wskazana w Twoim przypadku.

Czyli jak dobrze rozumiem lepiej abym puki co jeździł na LPG niż na PB. 

Opublikowano
7 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

Czyli jak dobrze rozumiem lepiej abym puki co jeździł na LPG niż na PB. 

Nie, pomyliłem się, chociaż myślałem że pisałem żeby na LPG nie jeździć.

Na PB jeździj, jednak jak jeździsz do 3,5 k obrotów to nic mu nie będzie bo masz tam bagato, górą tylko mu brakuje mocno LPG a jak dużo to nie wiadomo bo zakres się skończył  :P

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, A4_B6_1.8T napisał:

A gdzie można zdobyć / kupić serie żeby grać? Oczywiście ja nie będę tego robił ale mam w okolicy osobę która wie jak wgrać.

Każdy tjuner ma na stanie seryjne wsady, a raczej powinien mieć. Jeśli masz kolegę co niby robi takie rzeczy to zgrajcie ten soft, wgrajcie serię i powtórz logi tylko na pb. Będzie widać co i jak.

Odezwij się do Łukasz13 o seryjny wsad, ewentualnie forum nefmoto.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...