Vexart Opublikowano 28 Lutego 2022 Opublikowano 28 Lutego 2022 (edytowane) Witam, zastanawiam się nad usunieciem podciśnień. Denerwuje mnie taki makaron pod maską. Chciałbym zrobić podcienienia najprościej jak się da bez zaworków itp. Usunąć z ecu te dwa zaworki pod kolektorem i Zaworek evap. Jeżeli można to też ezektor i chyba jest w nadkolu jeszcze akumulator podciśnienia. Czy będą jakies negatywne konsekwencje tego? Podpięcie dv bezpośrednio do kolektora do serwa zaworkami jednokierunkowymi tak by podciśnienie brane było z kolektora i tipa. Tak by zapewnić ciagłe podciśnienie na hamulce. Czy ezektor jest wymagany? Edytowane 28 Lutego 2022 przez Vexart
BartoszSoldier Opublikowano 28 Lutego 2022 Opublikowano 28 Lutego 2022 DIY - B6 1.8t - Vacuum line and Check Valve removal/simplification WWW.AUDIZINE.COM Well I just finished getting rid of all the “unneeded” check valves, vacuum lines and PCV system. There is now a lot... Już kilka razy było na forum, poszukaj, poczytaj w odnośniku to znajdziesz na wszystkie swoje pytania odpowiedzi
Vexart Opublikowano 28 Lutego 2022 Autor Opublikowano 28 Lutego 2022 (edytowane) Dzięki wielkie. Rozumiem że da się też usunąć zaworki z ecu by je odłączyć i wywalić? Podciśnienie wystarczy z kolektora bez zaworu jednokierunkowego? Odmę można odpiąć od tipa i od kolektora i w atmosferę? Edytowane 28 Lutego 2022 przez Vexart
Jacek Mamra Opublikowano 10 Marca 2022 Opublikowano 10 Marca 2022 Witam, jest ktoś zlubelskiego, który pomógł bym mi ogarnąć ten makaron ? Oczywiście nie za darmo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się