Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.5TDI BDG faluje szarpie dymi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam problem z autem .

Wczoraj po odłączeniu akumulatora (tak mi się wydaje że to przez to) auto zaczęło świrować . 

Pierwszym objawem była taka turbo dziura przy ruszaniu , ale po chwili mu przeszło.

Po przejechaniu 20 km zgasiłem silnik i po godzinie jak chciałem go znowu odpalić to odpalił ładnie ale nie wkręca sie na obroty, jak sie trzyma cały czas gaz to idą tak stopniowo i powoli i zaczyna dymić na biało jakby nie przepalał paliwa albo nie chodzi na wszystkich cylindrach. Ale na wolnych obrotach chodzi równo i odpala ładnie. Po włączeniu "D" nie chce ruszyć i się dławi. Dodam że skrzynia multitronic. Filtr paliwa nowy, vag nic nie pokazuje (żadnych błędów) . Czyżby skończyła się pompa ? Może sam sterownik ? Czy ktoś z was miał tak ?

Edytowane przez creative0310
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź czy trzyma kąt wtrysku, mi w styczniu sterownik pompy w BDG wysiadł tak z dnia na dzień itd. 
 

Zgasiłem auto, następnego dnia przy próbie odpalenia kopcił, migała kontrolka o żarowych.
Po podłaczeniu VAGa był kod błędu 01318

Edytowane przez Iorveth
Opublikowano

Kąt wtrysku był stały cały czas skakało od 0 do 0.4. 

Opublikowano

Adatpacji skrzynia nie zgubila po odlaczeniu baterii?

Opublikowano

A jak można sprawdzić czy skrzynia zgubiła adaptacje?

Opublikowano

I przypomniałem sobie jeszcze że ostatnio na zimnym silniku żeby ruszył to trzeba było mu gazu dodać bo miał takie opóźnienie . Mogła już wtedy adaptacja wypaść? Czy może mało oleju?

Opublikowano

Nikt nie ma żadnego pomysłu co to może być ? Co sprawdzić ?

Opublikowano (edytowane)

Jaki masz ustawiony kąt wtrysku? Co znaczy skakał między 0 a 4? Jeżeli nie pokazuje 2°ATDC  to nie jest ustawiony, jeżeli wartości zmieniają się między 0 a 4 to najprawdopodobniej vp44 do regeneracji lub wymiany.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Atdc 1.4 late

14.4 btdc early

I zauważyłem że po odpaleniu zaworek n75 zaciąg sztangę w turbinie i to on ją dławi . Po dopięciu podciśnienia silnik pracuje równo i obroty wchodzą ładnie. Ale dymi na biało . A dawkę pokazuje 6.9mg/R ale nie jest wiarygodna bo auto nie złapało temperatury . 

40E6DB50-4EA3-4BFD-AEDC-559A132E5EDC.jpeg

Opublikowano

Po odpięciu podciśnienia silnik pracuje ładnie i da się jeździć ale turbina wtedy nie wstaje no i dymi na biało cały czas . A VAG błędów żadnych nie pokazuje ?

E7DDC9BE-6D06-4563-B250-5D804090BF2E.jpeg

C767F290-82A0-4FE9-8E94-7ECD625704AE.jpeg

1BDE7D3E-E6EE-4EE7-B44B-31E29E7A6CE6.jpeg

53EA1989-A92B-47AB-907A-ED0D3641A747.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...