Jacek Mamra 0 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Witam, jestem posiadaczem a4b6 1.8tQ 2002r sedan. Od jakiegoś czasu sporadycznie następuje chwilowy zanik napięcia w całym aucie. Zanik jest na 1-2s, po prostu wszystko gaśnie i za chwilę wraca do normalności. Zaraz po restarcie zapalają się kontrolki ABS, ESP pedał hamulca drży, resetuje się ustawiona godzina. Dzisiaj na zimnym podczas hamowania na śliskim znowu miałem chwilowy zanik napięcia. Nowych Błędów brak, od czego zacząć szukanie problemu ? Akumulator, alternator Błędy są stale od centralnego zamka, są już odkąd mam auto. Centralka dziala jak zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 (edytowane) Może masz problem z masą. Gryzoni nie miałeś pod maską? Edytowane 9 Marca 2022 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Mamra 0 Opublikowano 9 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Sprawdzałem masy, klemy, później sprawdzę nap akumulatora i ładowanie aku. Nie stwierdziłem żadnych gryzoni. W głowę zachodzę co to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Sprawdź całą linię zasilania od bezpiecznika na akumulatorze do listwy zasilania za MCE, może coś nie łączy lub się przegrzewa. Jednocześnie sprawdź błędy w modułach, może jednak to kwestia błędów w komunikacji na szynach CAN. Sprawdź też czy nie masz wody w obudowie komputera na podszybiu lub pod siedzeniem kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Mamra 0 Opublikowano 9 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Po szynach can myślałem, że a4b6 jest tylko linia kkl. Na ECU na podszybiu wody nie ma ale jest pęknięta plastikowa osłona. Wody nie ma w niej, jutro jeszcze sprawdzę pod siedzeniem kierowcy. Za wszelkie sugestie bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Mamra 0 Opublikowano 10 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Witam, dzisiaj rozkręciłem skrzynkę ECU na podszybiu. Pokrywa plastikowa była pęknięta. Po wyjęciu komputera w zasadzie nie miałem tam wody. Ale w czarnej wtyczce była jakby wilgoć. Osuszylem wszystko wydmuchalem cały syf który tam był. Uszczelnilem silikonem i zobaczymy czy to coś pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawkotas 0 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Myślę,że pomoże daj znać w razie gdyby problem wracał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Wymień obudowę na niepopękaną. Rozumiem że zdejmowałeś osłonę przy szybie żeby odkręcić wszystkie śruby od obudowy? Jedna śruba jest schowana i jej uszkodzenie będzie skutkowało zalewaniem komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Mamra 0 Opublikowano 14 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Tak zdejmowałem wycieraczki też, na razie jest wszystko ładnie uszczelnione silikonem. Od kilku dni jest spokój, dziś korzystając z ładnej pogody, porządnie umyłem auto, zalewając szybę i podszybie. Jak na razie jest spokój, dam znać czy to było przyczyną i czy mój zabieg się udał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się