Skocz do zawartości
IGNOROWANY

fazy rozrządu - brak sił, brak nadzieji


joe

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, 

Od 3 miesiecy walczę z fazami rozrzadu, wymieniłem nastawnik i wariator po regeneracji od człowieka z forum. dodatkowo wymienony został czujkin halla a parametry dalej jak na tym filmiku  . Panowie co mam zrobić ?? co wymienić bo brak mi juz sił, a na ryby trezba jezdzic :)

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy naprawde nikt nic nie wie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robiłeś test tych fazatorów? Czy próbujesz coś osiągnąć gazując na luzie?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawniki mam dwa i jeste to samo, a wariator jest po regeneracji. Wartości w polu 2 w 091 powinne być stałe na biegu jałowym a zmieniiać sie wraz z dodaniem gazu, a u mnie ciagle ta wartosć sie zmienia. Powoduje to sarpanie podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj test tych wariatorów jak należy, według procedury w vcds lub vag-com. Druga sprawa to regeneracja. Już nie jeden mechanik się wypowiadał, że tych wariatorów nie ma co regenerować, bo ludzie robią to na odwal się i po regeneracji jest gorzej jak było przed. Niektórych nawet nie da się regenerować a ludzie (jak z pompowtryskami) będą twardo twierdzić, że oni to potrafią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam vcds ale jak zrobic test procedury?  sprawdziłem też  ciśnienie na tłokach i wyszło 1 cylinder - 8   2 -8,5  3- 8.5  4- 7.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawy podstawowe i grupa 94-96. Ta kompresja na ciepłym taka niska?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zimnym, daje test ale nic sie nie dzieje ?  nciskam halulec i brak reakcji na gaz

gdy zresetuje błedy pomimo że nie wyskakują do puki nei gazuje , zastawnik pokazuje takie wartości jak na zdięciu 1, po gazowaniu znów zaczyna świrowac i zaczyna byc słyszalny jakis dziwny dzwiek z silkika image.png.dc88c7e9aacf3c4058a784e3fa865c71.png

image.png.fc32958465bac16ce832674a512761de.png

Edytowane przez joe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test wykonuje się sam, żadnego hamulca, nic. Jak są sprawne, to wariatory przejdą w maksymalne wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto znów jezdzi. Wymieniłem wariator i dwie cweki. Przy przebiegu 310tyś kompresja na ciepłym to tylko 7bar. Według mnie to już agonia ale niech jezdzi do końca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość, to kamerka inspekcyjna w kolektor i sprawdzić, jak wyglądają zawory, możliwe że nagar narósł i przez zawory ucieka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...