Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning na 200km AVF


Inte

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 11.04.2022 o 07:53, Ivanek napisał:

@Lu-Gi

Tylko tyle dodam:

received_550613316377661.webp.f8cfc42b62a759eb015d44b43d91c11a.webp

To jaki intercooler proponujesz ? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Inte napisał:

To jaki intercooler proponujesz ? 

 

 

550x140x65mm starczy na serię i pierwsze kroki w podnoszeniu mocy, porównanie temperatur względem serii jest na moim profilu. 

Firmę wybierz na jaką Cię stać, jak włożyć jrspec/fmic to też będzie działać, to najpopularniejsze rozwiązanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.04.2022 o 19:30, Ivanek napisał:

550x140x65mm starczy na serię i pierwsze kroki w podnoszeniu mocy, porównanie temperatur względem serii jest na moim profilu. 

Firmę wybierz na jaką Cię stać, jak włożyć jrspec/fmic to też będzie działać, to najpopularniejsze rozwiązanie. 

Ostatnie pytanie:

Nie będzie on za duży i czy  nie będzie efektu Turbo dziury

Bo znalazłem trochę mniejszy o wymiarach rdzenia 300 ×155×65 z fmic  może też by dał radę ?

Wydajność 250KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Inte napisał:

Ostatnie pytanie:

Nie będzie on za duży i czy  nie będzie efektu Turbo dziury

Bo znalazłem trochę mniejszy o wymiarach rdzenia 300 ×155×65 z fmic  może też by dał radę ?

Wydajność 250KM

szkoda kasy i czasu na takiego pedała.

Po raz drugi zapraszam do mojego wątku, ale pokrótce opiszę.

Zmieniłem seryjnego piździka na fmic o podanych wyżej wymiarach - strojenie tutaj nie jest konieczne ale można (ja zrobiłem), ogólnie to sama zmiana bez ruszania softu dała tyle, że mogłem deptać gaz w opór i on cały czas chciał jechać - dobra z umiarem on ma niecałe 170KM, licznika nie zamknie więc nie napalaj się, ale po prostu takie nawet dynamiczne ruszanie spod świateł chwile to jednak była różnica. Po korekcie przybyło max 30Nm ale przy około 2100 rpm doszło jakoś 80Nm, to jest bardzo duża różnica i auto ciągnie jeszcze bardziej od dołu, moment jest jeszcze bardziej wypłaszczony.

Ten co mam jest chyba ostatnim takim bardzo uniwersalnym i mało inwazyjny bo trzeba przyciąć właściwie tylko zderzak od środka (na pewno w sline). 

Reasumując:

Nie turbo dziura się nie zrobi, u mnie silnik gdy ma obroty powyżej 1500 rpm reaguje natychmiastowo na gaz jak w wolnossaku.

300x155x65 też da radę ale to jak już uważasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...