Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Modyfikacja IC (dodanie drugiego) i podpięcie do turbiny standardowej


mk4

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Modyfikacja IC (dodanie drugiego prawego 8E0 145 806 Q) i podpięcie do turbiny standardowej.. czy ktoś może powiedzieć czy wszystko spasuje.. bo nie bardzo wiem czy jest różnica w układzie wyjść wejść turbiny..(szerokości)?

bo jak tak przeglądałem ETKE nie widzę zbytnio różnicy ale proszę o potwierdzenie.

mam już prawie części jakie zapodał jaro4444w tematach

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_koncepcja_na_dlubniecie_parcha_odslona_druga-t59308.30.html

oraz

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_jaki_silnik_wybrac_do_mocy_ok_200_km_w_20_tdi-t71211.0.html

i chce wykonać 1 stopień moda ..

kolejna to wymiana turbiny na 03G 145 702 H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz takie części jak napisał Jaro4444 to wszystko pasi , jedynie belka łącząca IC jeśli nie będzie od 2.0 tdi 170KM bedzie trzeba przespawac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spoko o części się nie martwię bo są z A4 170 ale czy podłącze to aktualnie o turbiny standardowej 140 w BLB .. jeszcze nie mam z BRD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz zachować turbinę od BLB czyli GT1749VA to nie będzie pasować P&P. Musisz dorobić sobie przejściówkę z szybkozłączki na wąż (takie jakie sprzedaje Kowicz) ale na wąż 46 mm, a nie na 35-36 mm (takie robione są to turbin od 101, 110, 115 KM). Zamów po prostu u Kowicza przejściówkę na wąż 46 mm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejściówkę z szybkozłączki na wąż (takie jakie sprzedaje Kowicz) ale na wąż 46 mm

dzięki jaro4444 za kolejną poradę :notworthy:

w takim razie zgłoszę się do Kowicz'a po przejściówkę na wąż 46 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mk4 ja bym ci doradzil tez abys zrobil to wszystko za jednym razem tzn. poczekaj , dokup turbo od BRD i wtedy rob konwersje.Oszczedzisz czas pare groszy na ponowne przeprogramowanie i komplikacje z tymi przjscowkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do drugiego IC nie musi na razie nic programować. Limitery temperaturowe jak nie będą ingerować w dawki to automatycznie auto nie będzie puchnąć jak będzie gorąco na zewnątrz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do drugiego IC nie musi na razie nic programować. Limitery temperaturowe jak nie będą ingerować w dawki to automatycznie auto nie będzie puchnąć jak będzie gorąco na zewnątrz ;)

no dokladnie o to mi chodzilo bo po co dwa racy wydawac na program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm muszę się zastanowić w takim razie,powoli zacząć gromadzić cześć, żeby tak naraz nie wywalać gotówki... mam prawie wszystko oprócz rury łączącej oba IC, (koleś sprzedał bo ktoś na plac przyjechał do niego ;/) :wallbash::slina: no i teraz poszukiwania takiej rury;/

może w bliżej czerwca uda się z turbina....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej szukaj od 2.0 tfsi ja i jaro4444 takie kupiliśmy i zostały przerobione tak aby pasowały. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej szukaj od 2.0 tfsi ja i jaro4444 takie kupiliśmy i zostały przerobione tak aby pasowały. Pozdrawiam

a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć)

Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury.

Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć)

Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury.

Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł :polew:

nie no 800 pln to im nie oddam ;).. problem w tym, że większość sprzedających nie wie do czego to ma :wallbash: , macie może jakieś zdjęcie przykładowe jakie jest w BRD or oznaczenie?

aha bo w ETCE widzę taki opis "z" oraz "bez" blaszanej osłony zespołu napędowego ma to jakieś znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć)

Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury.

Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł :polew:

a czy nie prosciej jest po prostu przerobic to wzmocnienie orginalne jak i tak masz spawac i ciac wiec odciac orginalny kawalek rury i wspawac kolanko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć)

Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury.

Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł :polew:

a czy nie prosciej jest po prostu przerobic to wzmocnienie orginalne jak i tak masz spawac i ciac wiec odciac orginalny kawalek rury i wspawac kolanko ?

generalnie nie chce nic spawać dlatego szukam od 170 KM A4 TDI ... żeby dopasować ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak u nas nie widać ze to jest przerobione wiec po co tyle szukac. od 2.0 TFSI jest łatwiej dorwać na allegro. ale to twój wybór .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak sie posuwa projekt ? mam pare pytan:

1. Jaki jest powod wymiany na inna turbine ?

2. nie lepiej zamontowac jeden duzy IC ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak sie posuwa projekt ? mam pare pytan:

1. Jaki jest powod wymiany na inna turbine ?

2. nie lepiej zamontowac jeden duzy IC ?

Pozdrawiam

mój projekt się zatrzymał.... inne priorytety :(... części przejął siemmian :) )

podejście takie jak jaro4444... bardziej uderzenie w ori... niż dokładanie centralnego... (teoretycznie przy sprzedaży jak ktoś zobaczy aż tak modyfikowany samochód to wiadomo poco komu taki mod :naughty:)

powód... jak zawsze większe kopyto :) ... już niebawem Marek będzie pakował turbo z BRD 170 kucy i kalibrował bryczkę pod 200 koników... ja pewnie na przyszły rok ;/ a plany były słodkie ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 2 IC juz sie fajnie jezdzi . jak ja znajde do siebie wtryski BJ w dobrej cenie to tez pod 200KM mam nadzieje da rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy koś ma informacje do jakiej mocy wystarczą takie dwa boczne intercoolery ( dual SMIC ) w silniku TDI?? Czy dadzą rade np. do 220km??

Za pare dni też będe montował prawy IC do swojego auta mam nadzieje że do B6 wszystko będzie bez więksego problemu pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...