Jump to content
IGNORED

1.8T BFB Przegrzewa sie


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam dziś rano jadąc do pracy na fisie wyskoczyła  czerwona kontrolka od płynu chłodniczego i wskaźnik temp był na ok100°C i zauważyłem jeszcze brak ciepłego powietrza z dmuchawy, po ostudzeniu brakowalo ok 1l płynu, dolny wąż letni, czy to oznaka termostatu, na vagu błąd 17700, gdy wskazówka była na 90 na zegarach, sprawdziłem vagiem odczyt z g62 w engine 01 wskazywał 96°C a w bloku zestaw wskaźników 102°C, więc czy to na 100% termostat czy może czujnik? Lub jeszcze coś może mieć na to wpływ? I czy to normalne że na zegarach trzymał 90 a w vagu było więcej? Można jeździć? Czy grozi to zatarciem silnika?

Edited by SoltyS123
Posted

Sprawdź te same bloki na zimnym silniku a dowiesz się, który czujnik oszukuje, zniknięcie płynu może skutkować chwilowym przegrzaniem I wywaleniem go zaworem w zbiorniczku także termostat też warto by było wymienić.

Posted
Godzinę temu, SoltyS123 napisał:

czy to normalne że na zegarach trzymał 90 a w vagu było więcej

Normalne. 90 trzyma na zegarach jak przekroczy 75 stopni już. 

Wywaliło płyn z jakiegos powodu i układ się zapowietrzył, stąd brak ogrzewania. 

Posted

Witam dziś rano, na zimnym w obu blokach pokazywało po 9°C więc czujniki można wykluczyć? 

Posted

Poobserwuj jeszcze podczas rozgrzewania ale przez czujnik nie powoduje znikania płynu i zaniku ogrzewania.

Posted

Wymiana termostatu (MAHLE) rozwiązała problem

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...