SoltyS123 Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 (edited) Witam dziś rano jadąc do pracy na fisie wyskoczyła czerwona kontrolka od płynu chłodniczego i wskaźnik temp był na ok100°C i zauważyłem jeszcze brak ciepłego powietrza z dmuchawy, po ostudzeniu brakowalo ok 1l płynu, dolny wąż letni, czy to oznaka termostatu, na vagu błąd 17700, gdy wskazówka była na 90 na zegarach, sprawdziłem vagiem odczyt z g62 w engine 01 wskazywał 96°C a w bloku zestaw wskaźników 102°C, więc czy to na 100% termostat czy może czujnik? Lub jeszcze coś może mieć na to wpływ? I czy to normalne że na zegarach trzymał 90 a w vagu było więcej? Można jeździć? Czy grozi to zatarciem silnika? Edited April 20, 2022 by SoltyS123
Langista Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Sprawdź te same bloki na zimnym silniku a dowiesz się, który czujnik oszukuje, zniknięcie płynu może skutkować chwilowym przegrzaniem I wywaleniem go zaworem w zbiorniczku także termostat też warto by było wymienić.
przem8 Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Godzinę temu, SoltyS123 napisał: czy to normalne że na zegarach trzymał 90 a w vagu było więcej Normalne. 90 trzyma na zegarach jak przekroczy 75 stopni już. Wywaliło płyn z jakiegos powodu i układ się zapowietrzył, stąd brak ogrzewania.
SoltyS123 Posted April 21, 2022 Author Posted April 21, 2022 Witam dziś rano, na zimnym w obu blokach pokazywało po 9°C więc czujniki można wykluczyć?
przem8 Posted April 21, 2022 Posted April 21, 2022 Poobserwuj jeszcze podczas rozgrzewania ale przez czujnik nie powoduje znikania płynu i zaniku ogrzewania.
SoltyS123 Posted April 27, 2022 Author Posted April 27, 2022 Wymiana termostatu (MAHLE) rozwiązała problem
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now