Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Przegrzewa sie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam dziś rano jadąc do pracy na fisie wyskoczyła  czerwona kontrolka od płynu chłodniczego i wskaźnik temp był na ok100°C i zauważyłem jeszcze brak ciepłego powietrza z dmuchawy, po ostudzeniu brakowalo ok 1l płynu, dolny wąż letni, czy to oznaka termostatu, na vagu błąd 17700, gdy wskazówka była na 90 na zegarach, sprawdziłem vagiem odczyt z g62 w engine 01 wskazywał 96°C a w bloku zestaw wskaźników 102°C, więc czy to na 100% termostat czy może czujnik? Lub jeszcze coś może mieć na to wpływ? I czy to normalne że na zegarach trzymał 90 a w vagu było więcej? Można jeździć? Czy grozi to zatarciem silnika?

Edytowane przez SoltyS123
Opublikowano

Sprawdź te same bloki na zimnym silniku a dowiesz się, który czujnik oszukuje, zniknięcie płynu może skutkować chwilowym przegrzaniem I wywaleniem go zaworem w zbiorniczku także termostat też warto by było wymienić.

Opublikowano
Godzinę temu, SoltyS123 napisał:

czy to normalne że na zegarach trzymał 90 a w vagu było więcej

Normalne. 90 trzyma na zegarach jak przekroczy 75 stopni już. 

Wywaliło płyn z jakiegos powodu i układ się zapowietrzył, stąd brak ogrzewania. 

Opublikowano

Witam dziś rano, na zimnym w obu blokach pokazywało po 9°C więc czujniki można wykluczyć? 

Opublikowano

Poobserwuj jeszcze podczas rozgrzewania ale przez czujnik nie powoduje znikania płynu i zaniku ogrzewania.

Opublikowano

Wymiana termostatu (MAHLE) rozwiązała problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...