Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b8 servotronik montaż koszta


hegren

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Jestem posiadaczem audi a4 b8 z 2009. Niestety 1N1 więc bez servo.

Czy ktoś z was kto zmieniał układ kierowniczy na servotronic na jakimś warsztacie może powiedzieć coś o kosztach? Ewentualnie gdzie robiliście ( miasto i cena )

Mi po zsumowaniu kosztorysu pewien serwis przestawił łączna kwotę 2500 zł.

Jestem laikiem jesli chodzi o mechanikę i elektronikę samochodową, więc sam tego raczej nie zrobię. 

Czy ktoś może coś się wypowiedzieć, doradzić?

 

Pozdrówka

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, właśnie jestem po wymianie maglownicy na servotronic. Koszty jakie mnie wyszły to magiel 400 zł, kostka elektryczna 8 zł, piny do kostki 10 zł, płyn wspomagania 45 zł, kabel i peszel miałem w garażu. Stary magiel sprzedam za ok 300 zł także nie wiele dołożyłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a coś dokładniej z montażem? Jakieś nr magla i może jakiś mały opis co i jak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8T1422066B tylko i wyłącznie ten numer pasuje do przedliftowych a sama przekładka jest bardzo prosta. Ściągasz osłony pod silnikiem i skrzynią odkrecasz krzyżak pod skrzynią. Ściągasz końcówki drążków ( kół nie trzeba ściągać ) następnie odkrecasz dwie śruby które trzymają maglownice, po odkręceniu opuszczamy maglownice i odkręcamy węże od płynu wspomagania. Wysowasz magla w dół i to wszystko. Montaż w odwrotnej kolejności. Ogólnie to prosta i szybka robota. Trzeba jeszcze dorobić wiązkę elektryczną z jednej strony wpiąć w maglownice a z drugiej strony wpiąć do sterownika który znajduje się nad pedałem sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warunkiem jest odkrecenie srub magiel/ława

czesto-gęsto są fest zapieczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2023 o 16:53, darekaudi4 napisał(a):