llor150 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Witam, Wczoraj usłyszałem trudny do opisania dźwięk z pod maski (lekkie popiskiwanie z szumem)w trakcie jazdy zaczyna się od około 2tys. obrotów 50km/h i wraz ze wzrostem prędkości nasila się. Podejrzewałem kompresor klimatyzacji, ale po ściągnięciu paska kilmy, a później dodatkowo paska osprzętu dalej jest tak samo. Węże dolotowe są dosyć mocno zabrudzone od oleju, ale nie znalazłem na nich żadnego pęknięcia. W VCDS sprawdziłem pompowtryski, załączam screeny oraz logi turbo. Jakiś czas temu kilka razy turbo przechodziło w tryb awaryjny, wymieniłem wtedy zaworek n75 oraz wszystkie wężyki podciśnienia i od tego czasu tylko raz włączył się tryb awaryjny przy jeździ autostradą. Link na yt: LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
dekiel 13 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Turbo zasrane olejem równo , tu szukaj przyczyny raczej.
Ivanek Opublikowano 8 Maja 2022 Opublikowano 8 Maja 2022 Udrożnij odmę bo pewnie przez to olej szuka ujścia w turbinie. Najlepiej zrobić OCT i wyeliminujesz sporo oleju z dolotu. W banieczce rozciętej to zawartość takiego domowej roboty OCT po niewiele ponad pół roku, to wszystko krążyło by po dolocie i turbosprężarce. Tymczasem węże z IC śladowe ilości oleju:
llor150 Opublikowano 24 Maja 2022 Autor Opublikowano 24 Maja 2022 Okazało się że za dziwne dźwięki i szum podczas jazdy odpowiedzialna była skrzynia biegów GBA, ponoć wadliwy model. Załatwiłem używaną skrzynię z b7 oraz przy okazji zrobiłem komplet sprzęgła po czym dźwięk ustał. Jednak niepokoi mnie duża ilość oleju w dolocie. W miejscu łączenia węży gumowych z intercoolerem i pasem przednim zbiera się dosyć duża ilość oleju. Jak sprawdzić czy odma jest ok? Z tego co wiem jest ona zintegrowana z pokrywą i nie ma możliwości jej rozebrać :/ Po odkręceniu korka wlewu oleju ten podskakuje, ale w niektórych tematach piszą, że to normalne.
Ivanek Opublikowano 24 Maja 2022 Opublikowano 24 Maja 2022 Olej zawsze będzie w dolocie pytanie jak dużo, jak leje się jak z kranu to coś jest nie tak jak jest tyle co film oleju to zostaw. Najlepiej nowa pokrywa + OCT (oil catch tank) i problem wyeliminowany prawdopodobnie do końca żywota maszyny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się