Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Tylne tarcze hamulcowe a łożyska


Recommended Posts

Posted

Witam,

Właśnie miałem telefon od mechanika, który stwierdził, że tylne tarcze wymienia się razem z łożyskami (??). Czy mógłbym prosić Was o informacje jak to wygląda?

Samochód to Audi A4 kombi, '98r., 1.9 TDI

Z góry dziękuję za info,

Pozdr.

Posted

Zgadaza się w B5 wymienia się razem z łożyskami.

Posted

Zgadaza się w B5 wymienia się razem z łożyskami.

Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

Posted

Zgadaza się w B5 wymienia się razem z łożyskami.

owszem, ale tylko w wersji z napedem na jedna os

Posted

koledzy a w mojej audiczce też trzeba koniecznie z łożyskami , chodzi o tył. Bo mam już tarcze i klocki i chciałem sobie sam wymienić i nie chciał bym rozbabrać tego i żeby okazało sie że nie złoże wszystkiego do kupy , samochód trzymam na parkingu osiedlowym pod chmurką więc sytuacja była by dość kłopotliwa ? :shocked:

Proszę o szybką odpowiedź .

Tu nie chodzi o cene łożysk tylko o fakt że mogę to zrobić tylko w ten weekend a teraz łożysk nie kupie.

Posted

lozyska latwo przelozyc,rzeczywiscie koszt ich nie wielki SKF 69zl inne tansze sa juz od 30zl,i jak np.byly wkladane w bliskiej przyszlosci lub sa teraz ok to przeluz,nie ma problemu -chodz bym wymienil jezeli juz dluzszy czas sa na aucie...wybicie lozysk jest b.proste,zrobisz wszystko bez kanalu to proste

tylko zachowac czystosc zeby nic sie do lozysk nie przykleilo i kupic smar do lozysk

Posted

koledzy a w mojej audiczce też trzeba koniecznie z łożyskami , chodzi o tył. Bo mam już tarcze i klocki i chciałem sobie sam wymienić i nie chciał bym rozbabrać tego i żeby okazało sie że nie złoże wszystkiego do kupy , samochód trzymam na parkingu osiedlowym pod chmurką więc sytuacja była by dość kłopotliwa ? :shocked:

Proszę o szybką odpowiedź .

Tu nie chodzi o cene łożysk tylko o fakt że mogę to zrobić tylko w ten weekend a teraz łożysk nie kupie.

Pamiętaj, że tłoczek w tylnym zacisku jest wkręcany a nie wciskany i wcale nie jest łatwo go wkręcić.

Posted

Koledzy wczoraj próbowałem zmienić sobie tarcze i klocki z tyłu . I niestety nic z tego :confused4: Nie dość że tłoczek tak staną w zaciśku że nie byłem w stanie go wkręcić ( wcisnąć ) a zaznaczam że posiadam specjalny sprzęcik do tego i z przodu wcisnołem sobie elegancko, to po rozmontowaniu całego zacisku i zdjęciu tarczy okazało sie że na musiał bym ze starej tarczy przebijać 2 bieżnie od łożysk i co najgorsze na starej tarczy od środka jest koronka od abs-u a na nowej nie ma ? :blink: Czy tą koronke tez trzeba jakoś przełożyć, czy może ja mam złe tarcze i na nowych tez powinna byc ? Proszę o poradę bo nie wiem czy mam sam dalej kombinować czy raczej zlecić to fachowcom w warsztacie , co maja odpowiedni sprzęt ? No i co z tymi tarczami i abs-em ?

Posted

Koronki ABS musisz przełożyć. Czym starasz się wkręcić tłoczek, wklej jakieś zdjęcie lub link

do strony gdzie będę mógł zobaczyć ten sprzęt. Z łożyskami to już wcale nie wiem o co chodzi... nie zakładasz nowych łożysk??

Posted

No teraz to pewnie założę nowe łożyska , po prostu zanim tego nie rozbebeszyłem to nie wiedziałem że powinno sie wymienić od razu łożyska . Ale człowiek sie uczy całe życie :decayed: Co do sprzętu do cofania tłoczków , to ojciec pożyczył od znajomego mechaniora tak więc na razie tego nie mam ( musiałem oddać ) więc foty nie pyknę ale wygląda to tak jak z linku i pomiędzy te płaskowniczki wsadzasz odpowiednie końcówki z bolcami.

http://www.e-narzedziownia.pl/index.php?products=product&prod_id=6835&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-04&utm_content=6835

Posted

zrób sobie przyrząd ze starej grzechotki z gwintem drobnozwojnym

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...