Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Synchronizacja wałka rozrządu problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 2 lata temu kupiłem audi a4 B7 i od początku miałem problemy z nierówna pracą na wolnych obrotach + ciężkie odpalanie. Wtryskiwacze zrobione(lały strasznie) rozrusznik,świece,wszystkie filtry świeże ,a silnik dalej wibruje i ciężko pali i tutaj mam pytanie sprawdziłem kat synchronizacji wałka rozrządu i mam 1.9 czytałem że niby powinno być 0, czy może może być tak jak jest ? Silnik to blb 2.0 TDI 140 km.

Z góry wielkie dzięki.

Opublikowano

Z blb za duzo nie powalczysz.

Ciezkie odpalanie na cieplym- mapa rozruchowa do poprawy.

Telepanie i drganie ma wolnych??? Nikt tego problemu nie rozwiazal. Jedyne co to zmiana kąta walka wydechowego pomaga ale to leczenie syfa pudrem. Wzrasta obciazenie silnika przez co dawka paliwa sie podnosi i stabilizuje. Zobacz jak skacze dawka paliwa i obroty w kanale 001 na wolnych obrotach. 

Opublikowano

A orientujesz się może co to może być jak jadę i daje gaz w podłogę to auto szarpie wcześniej miałem za wysokie ciśnienie i po "poruszaniu" gruszką od podciśnienia problem ustal ale wczoraj to samo , błędów żadnych ? Bo jadę tym autem za granicę i zastanawiam się co jeszcze mogę sprawdzić przed trasą ? Wtryski,świece,rozrząd,pompa oleju,rozrusznik,akumulator te rzeczy zrobione.

Z góry wielkie dzięki?

Opublikowano

A nie masz pod maska dziwnych trzaskow? Czesto pada zebatka w zaworze egr i wtedy wystepuja szarpania podczas jazdy a na jalowym, chwile po odpaleniu slychac dziwne trzaski pod maską.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...