machem1 Opublikowano 9 Maja 2022 Opublikowano 9 Maja 2022 Witam 2 lata temu kupiłem audi a4 B7 i od początku miałem problemy z nierówna pracą na wolnych obrotach + ciężkie odpalanie. Wtryskiwacze zrobione(lały strasznie) rozrusznik,świece,wszystkie filtry świeże ,a silnik dalej wibruje i ciężko pali i tutaj mam pytanie sprawdziłem kat synchronizacji wałka rozrządu i mam 1.9 czytałem że niby powinno być 0, czy może może być tak jak jest ? Silnik to blb 2.0 TDI 140 km. Z góry wielkie dzięki.
nadybek Opublikowano 10 Maja 2022 Opublikowano 10 Maja 2022 Z blb za duzo nie powalczysz. Ciezkie odpalanie na cieplym- mapa rozruchowa do poprawy. Telepanie i drganie ma wolnych??? Nikt tego problemu nie rozwiazal. Jedyne co to zmiana kąta walka wydechowego pomaga ale to leczenie syfa pudrem. Wzrasta obciazenie silnika przez co dawka paliwa sie podnosi i stabilizuje. Zobacz jak skacze dawka paliwa i obroty w kanale 001 na wolnych obrotach.
machem1 Opublikowano 13 Maja 2022 Autor Opublikowano 13 Maja 2022 A orientujesz się może co to może być jak jadę i daje gaz w podłogę to auto szarpie wcześniej miałem za wysokie ciśnienie i po "poruszaniu" gruszką od podciśnienia problem ustal ale wczoraj to samo , błędów żadnych ? Bo jadę tym autem za granicę i zastanawiam się co jeszcze mogę sprawdzić przed trasą ? Wtryski,świece,rozrząd,pompa oleju,rozrusznik,akumulator te rzeczy zrobione. Z góry wielkie dzięki?
nadybek Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 A nie masz pod maska dziwnych trzaskow? Czesto pada zebatka w zaworze egr i wtedy wystepuja szarpania podczas jazdy a na jalowym, chwile po odpaleniu slychac dziwne trzaski pod maską.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się