Adamsko 0 Opublikowano 8 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2022 Witam. Wymieniłem w moim b6 1.8t silnik z AVJ na BEX. avj nie miał zaworu egr ale bex już ma I mam pytanie. Może ktoś mi wysłać schemat zdjecie byle co. Byle było kompletne podlaczenie tego zaworu EGR. chodzi mi o ten cienki wężyk podciśnienia gdzie dokładnie przychodzi i tak samo z drugiej strony ten groby wąż gdzie jest podłączony. Dzięki z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 8 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2022 Ten cienki idzie do n75 pod kolektor ssący, gruby idzie do pompy Sai bodajże czyli w okolice halogenu w bdb, w bex ta pompa była bliżej silnika gdyż w okolicy halogenu był drugi intercooler. Jeżeli auto będzie na sterowniku z bex i będziesz zapewne podciągał moc to wywal od razu to Sai z programu. Jeżeli będzie na sterowniku z avj to nie potrzebujesz tego układu Sai, zaslepiasz tylko ten otwór w glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tass 39 Opublikowano 8 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2022 Dobra rada, nie ma to nie montuj tego. Na pewno nie przedłuża to żywotności silnika ani mu nie pomaga! Nie nazywa się to EGR to nie 1.9tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się