ignac7 Opublikowano 23 Czerwca 2022 Opublikowano 23 Czerwca 2022 Witam Ma problem, gdy odpalam szarpie lekko silnikiem i słychać jakby spalanie było w dolocie . Gdy jest ciepły ( 90 stopni ) po jakimś czasie zapala się kontrolka EPC i traci moc , daje na luz po kilku sekundach EPC znika. Przy ponownym wciśnięcu gazu znowu EPC i brak mocy, Po sprawdzeniu na komputerze wszedł błąd Control Module Part Number: 8E0 906 018 K Component and/or Version: 2.0L R4/4V FSI G 0009 Software Coding: 0000000 Work Shop Code: WSC 22375 VCID: 301393C3E33B Additional Info: 8E0907807F NOX 0503040126 007 4109 Additional Info: Geraet 88596 1 Fault Found: 17428 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded P1020 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Ogólnie jest słabe ładowanie na poziomie ok 13V ( gdy podładuje aku jest ok 13.8 ) Czy ładowanie może mieć związek z błędem , jest możliwość że brakuje prądu bo jest gorąco i klima działa jak szalona ? Proszę o pomoc .
Pieterb Opublikowano 24 Czerwca 2022 Opublikowano 24 Czerwca 2022 (edytowane) Może przez to pompa paliwa kuca, bo jakiś chwilowy spadek może być jeszcze większy niż te 13V. A może też i inne komponenty auta mają zasilanie za niskie. Ale tily ktoś bardziej obeznany potrzebny. Tak czy siak ładowanie też trzeba zrobić bo zabijesz inne rzeczy w aucie. Edytowane 24 Czerwca 2022 przez Pieterb
ignac7 Opublikowano 6 Lipca 2022 Autor Opublikowano 6 Lipca 2022 Jak wyłącze klimę to ładowanie wzrasta ale dalej nie jest takie jak powinno , tylko że ono było trochę lepsze ( mam 6 lat i ok 60 tyś najechane ) ,mimo że słabsze ładowanie dawał radę , teraz słyszę że nie za każdym razem pompka paliwa kręci przy odpalaniu. ( pompa wymieniona na używaną bo nowa to tylko w serwisie )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się