NowicjuszB7 Opublikowano 9 Lipca 2022 Opublikowano 9 Lipca 2022 Witam wszystkich, wiem że temat był, ale nie wiem już od czego zacząć. Posiadam audi a4 b7 2.0 Tdi 140km oznaczeniem BPW Pierwszym razem we wtorek podczas ruszania samochód silnik zgasł, po ujechaniu jakiegoś km zaświeciła się kontrolka świec żarowych, auto traciło moc, aż zgasło po czum nie chciało odpalić, słuchać było dziwny klekot jak nigdy. Po jakimś czasie odpaliłem i było wszystko ok. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd turbo(nie pamiętam kodu błędu):/ Dziś znowu problem, ta kontrolka, podjechałem do PSKP pod diagnozę komputerową, wynik zawór recyrkulacji spalin błąd P0403, pan stwierdził żebym wyczyścił DPF, podjechałem do znajomego mechanika, stwierdził że być może jeden wtrysk umiera i to może być przyczyną, dodam że samochód na wolnych obrotach drżye, nierówno chodzi. Ktoś miał podobnie, od czego zacząć by nie pójść w niepotrzebne duże koszty.
Langista Opublikowano 9 Lipca 2022 Opublikowano 9 Lipca 2022 Chłodnica EGR pewnie zapchana, przy zimnym starcie mocno dymi?
NowicjuszB7 Opublikowano 10 Lipca 2022 Autor Opublikowano 10 Lipca 2022 Może spróbuję wyczyścić EGR. A jak z tą chłodnica EGR, zrobi to w domowych warunkach, czy najlepiej na warsztat ?
Langista Opublikowano 12 Lipca 2022 Opublikowano 12 Lipca 2022 Dasz radę w domowych warunkach, jakaś miska z środkiem czyszczącym nagar, wydłubać ile się da ręcznie a resztę chemią czyścić.
NowicjuszB7 Opublikowano 12 Lipca 2022 Autor Opublikowano 12 Lipca 2022 Dzięki, coś podziałałem, a mam jeszcze pytanie czy po demontażu zaworu EGR i przepustnicy a bez demontażu kolektora ssącego, da go radę jakoś przeczyścic, czy można tam do środka czymś popsykać, czy tylko na zdemontowanym go umyć?
Langista Opublikowano 12 Lipca 2022 Opublikowano 12 Lipca 2022 Możesz użyć chemii do czyszczenia dolotu z Tec, ktoś w aucie musi siedzieć i trzymać.obroty na ok 2k RPM a Ktoś w puszkę z filtrem powietrza (ale za filtrem) podawać chemię.
NowicjuszB7 Opublikowano 12 Lipca 2022 Autor Opublikowano 12 Lipca 2022 No tak właśnie zrobię, bo chciałem zdemontować kolektor ssący, ale nie da rady z powodu niedojścia do dwóch śrob kolektora z powodu nieodkręcenia gruszki turbiny, bo nie idzie jej odkręcić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się